ET to jest niestety za mało (to twierdzenie opieram na własnym doświadczeniu), bo sam mam ET 42 i przy oponie 225/40R18 VREDESTEIN (to też jest ważne wbrew pozorom, bo niektóre marki opon nie trzymają wymiaru 22,5cm szerokości przy takich parametrach) i powiem szczerze, że takie ET jest już praktycznie maksymalnym, które mieści się we wnękach błotników bez podginania rantów itp.
ET oryginalne to chyba 57,5 z tego co pamiętam, więc mocno poleciałeś z tym ET i moim zdaniem nie ma sensu próbować nawet zakładać opony 215 (no chyba, że masz jakieś stare czy coś w tym stylu bez wkładu finansowego i możesz sobie założyć na chwilę, aby się upewnić już na 100%, że to nic nie da).
Naprawdę kiedyś na allegro było dużo kompletów oryginalnych do Jaguara w dobrych cenach i powinieneś moim zdaniem sprzedać te i kupić sobie OEM-y jakieś w dobrym stanie.
PS. Odradzałbym również zakup 18", jeżeli nie masz wokół siebie równych, nowych dróg, bo będziesz je prostował przy każdym wyważeniu.