Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
Shadow_956:
Pęknięcie kolektora/pokrywy namierzone, także już jest pewność ze ten element zawiódł. Nowa część zamówiona, dam znać po wymianie
zbychuro:
Zamówiłeś tylko kolektor ssący ?Jeżeli tak to trzymam kciuki bo być może uda się i wszystko będzie szczelne.Wszystkie podkładki ,spreżynki wtryskiwaczy obowiazkowo nowe.Jeżeli chodzi o pozostałe części gł. przewody paliwowe od listwy do wtryskiwaczy i uszczelki przewodu pomiędzy listwami to cóż przy użyciu starych szczelność może uda się uzyskać stawiam 50/50 %.Każdy przewód zakończony jest z dwóch stron stożkami które są zaciskane w gniazdach poprzez przykręcenie srubami i one sie układaja w danym położeniu,przy ponownym montażu ułożenie jest minimalnie inne i poprzedni "odcisk" nie pasuje a wiesz jakie ciśnienia panują w układzie paliwowym !.Żaden serwis ani szanujący się mechanik nie wmieni samego kolektora ssącego /w citroenie nazywanego pokrywą / bo to generuje koszty w przyszłości i niepotrzebne nerwy przy reklamacjach.Ale bywa że wszystko gra i bądż dobrej mysli.
Ja jestem po wymianie juz drugiego kolektora z kompletem wszystkich nowych częsci i wszystko super gra.
A propos myślałem że mi się uda i tylko jeden mi pęknie a w aso powiedzieli mi że wrócę na 100% za 2 -3 miesiące i wróciłem po 10 miesiącach i przebiegu 30tys.Pierwszy był prawy a teraz lewy.
Shadow_956:
@zbychuro dzięki za odpowiedź, kierujac sie swoja wiedzą postąpił bym pewnie tak jak ty. Jedak zasiegnalem jezyka w dwóch nieautoryzowanych lecz specjalizujących sie w Jaguarach serwisach i maja za sobą wiele wymienionych pokryw, wg nich te dodatkowe czesci wymiany to procedury aso ktore rzeczywiscie chce zminimalizowac do minimum ryzyko reklamacji
Shadow_956:
Zamówiłem kolektor, uszczelke kolektora, podkladki pod wtryski i nowe śruby
Shadow_956:
Kolektor wymieniony, 500km zrobione, chodzi i będzie chodzić, całkowity koszt 1700pln
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej