Witam ponownie, mam nadzieje, że ktoś to jeszcze czyta, ponieważ mam klika pytań.
Po pierwsze czy ten komunikat wyświetla się tylko gdy jest za mało płynu (prawidłowe jego zastosowanie) oraz gdy zepsuje się czujnik, czy też są inne możliwości?
Pytam, ponieważ obecnie sprawa wygląda następująco - tak jak doradziliście ignoruje to i nawet 5 minut temu sprawdzałem poziom płynu, jest okey. Zauważyłem, że (obecnie przestałem jeździć autostradą i tylko po mieście), że kontrolka zapali się gdy temperatura silnika osiągnie połowę lub będzie bliżej połowy zakresu obrotomierza (czyli temperatury prawidłowej) i w tym momencie gdy jedziemy będzie się losowo zapalać. Raz się zapali na 30 sekund, raz na minute, raz na 3 - różnie, a odstępy pomiędzy zapalaniem się też będą różne - raz minute, dwie czy 10. Nie ma reguły, przynajmniej ja jej nie widzę.
Drugie pytanie, czy zamiast wymieniać jak na razie ten zbiorniczek istnieje możliwość odłączenia jakoś tego czujnika tak by na desce rozdzielczej nie pojawiała się co chwile czerwona dioda i komunikat, ponieważ staje się to irytujące oraz prawdopodobnie ostatnie pytanie, niezwiązane tak stu procentowo z tematem. Mianowicie, na korku od zbiorniczka jest napis mniej więcej "Uwaga, nie otwierać gdy gorące" czy coś w tym stylu. Stąd też moje pytanie, czy ten napis jest na zasadzie, nie otwierać bo może prysnąć, jest gorące i się człowieku poparzysz czy chodzi o to, że się silnik jakoś uszkodzi czy coś w tym stylu? Bo szczerze powiedziawszy otworzyłem z dwa razy gdy było gorące i się zastanawiam.