Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

czujnik kąta skrętu

<< < (3/3)

cezar:
Nie potrafi e tego ogarńąc nie wiem gdzie porównać  :/

sobrus:

--- Cytat: cezar w Wrzesień 29, 2017, 12:58:47 pm ---Nie potrafi e tego ogarńąc nie wiem gdzie porównać  :/

--- Koniec cytatu ---

Na początek porównałbym obrazek 20.1 z 20.2 to są różnice w szynie komunikacyjnej między wersjami UK i resztą świata.
Sam schemat DSC 05.3 jest wspólny dla obu wersji, ale widać że czujniki DSC (kable zielony (G) i żółty (Y) czyli CAN od obu z nich) wchodzą w układy opisane w 20.1 lub 20.2 więc dalej może być jakaś różnica.

Oba czujniki mają po 4 przewody. 2 na każdym z nich to CAN (zielony G i żółty Y), a pozostałymi dwoma (biało zielony GW i niebieski U) są połączone bezpośrednio ze sobą i modułem DSC.
Te dwa pozostałe przewody są widoczne na wtyczce do modułu DSC (JB185) pin 21 i 39 - kolory biało-zielony (GW) oraz niebieski (U).

Możesz dzięki temu miernikiem zobaczyć czy moduł kontaktuje się z czujnikami i tak trzeba czytać ten schemat :)

Podobnie sam moduł DSC jest podłączony do CAN.

kruk1234:
ja miałem taki problem tylko ze w moim wypadku był wyjmowany motor drążek kierowniczy kierownica zostały przekrecona pod komputerem na wyprostowanych kołach pokazywalo zly kont a na s kreconych raz wprawo dobry problem miną po obruceniu raz kierownicy o zerwanej taśmie nie wspomnę :)

anemwalker:
Hej. Udało się rozwiązać ten problem? Ja mam podobnie i  podczas jazdy gdy wywala dcs zmienia się kąt skrętu kierownicy, tak pokazuje komputer diagnostyczny. zmienia się wartość row jak i tak którą później ustala jak się tylko ruszy. Kable sprawdzone, reszta czujników ok, sensor skrętu kierownicy wymieniony i  dalej to samo. Podejżewam modół abs. Ma to sens?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej