Jak ma za małe obroty tak ok2000 szarpnięcie i nie przerzuci, włącza się tryb awaryjny. Muszę się zatrzymać, wyciągnąć kluczyk, włożyć i jechać dalej. To najprawdopodobniej wina konwertera, ale regeneracja kosztuje 700 stów, to chyba lepiej za taką kasę kupić skrzynię z konwerterem i gwarancją rozruchową. Jak będzie działać to nie szkoda kasy
ODETKAJ SOBIE SKRZYNKĘ
odpowiadam na twoje pytanie z pw tutaj
skrzynie powinny być takie same, różnią się się dyframi więc zakładam, że powinny być takie same. Próbuję sobie przypomnieć, ale raczej to samo. Nie wiem jak pomiędzy rocznikami. Generalnie ostatnio łataliśmy skrzynke z xf-a pompą z audi a8, bo jest taka sama także w zasadzie odpowiedz nasuwa się sama
Musisz zmienić mechatronika na 100% bo mają moduł w środku w atf-ie zanurzony wiec nie będą gadać. I to komp zarządza trybami zmian biegów etc. Inaczej jest w 3.0 s-type inaczej w dieslu inaczej w xkr inaczej w xfs one inaczej pracują mają inny soft zadany, więc np. xkr rusza zawsze z jedynki a s-type zawsze z 2-ki takie niuanse, ale to jest komp i soft
p.s. zrób porządną diagnostykę i zaadoptuj skrzynię na początek.