Panowie, bardzo dziękuję za odpowiedzi. Dostałem tyle informacji, że muszę "przespać się" z tematem. Jak widać sprawa nie jest prosta i łatwa, a tak mi się wydawało, za nim zacząłem tutaj wątek. Moim głównym problemem na teraz jak widzę, jest brak garażu w którym mógłbym postawić nowy nabytek. Piszecie, że słabą ich stroną jest stan blacharski, a "Demo" nie dość, że swojego trzyma w garażu, to jeszcze pod pokrowcem
Moim pierwszym założeniem było sprzedać auto którym teraz jeżdżę i kupić xj40. Tym którym teraz jeżdżę stoi na zewnątrz przed domem i tu jest pies pogrzebany. A z tego co na teraz wydaje się najrozsądniejsze, to żeby zrealizować marzenie, nie powinien to być samochód do użytkowania, a do czerpania przyjemności z faktu posiadania i jazdy i powinno się na niego chuchać i dmuchać. Co prawda mam garaż, ale jest wykorzystywany na inne cele, dla tego są w planach wiaty na działce dla aut i będzie trzeba postawić o jedną więcej
Dlatego na gorąco mam takie wnioski:
1. szukać egzemplarza z roku 93-94 ze wszystkimi waszymi uwagami włącznie z tym co pisze Yoohas o zegarach elektronicznych (to jest dla mnie bardzo cenna uwaga) w jak najlepszym stanie utrzymania i technicznym.
lub
2. odjechać w oldtimera z lat 75 - 82 jako egzemplarz kolekcjonerski dla odtworzenia oryginału i okazjonalnych przejażdżek.