Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
remont silnika 4.2 (2 seria)
michals:
Panowie, temat trochę stanął w miejscu. Byłem u mechanika prosząc go o wykonanie testu szczelności (napompowanie chłodnicy celem sprawdzenia szczelności uszczelki pod głowicą) niestety każdy zachęca mnie aby odrazu silnik rozbierać. Moje pytanie do Was (min do Markusa) czy znacie warsztaty specjalizujące sie w Jaguarach, mające w nich doświadczenie , które są w stanie podjąć się wykonania diagnostyki tego silnika. Mieszkam w Częstochowie jednak jestem w stanie dojechać w promieniu 200/300 km
dziękuje Michał 608 467 675
jarek-jerryjag:
Wszystkie warsztaty robiące remont silnika powinny sprawdzic czy jest przeciek gdy silnik jest złożony . Robienie remontu / spytaj sei czy wymieniają szpilki podczas remontu i co robi gdy szpilka sie urwie
Wiele warsztatów chce zarobic wiec robią wszystko problem ze w większości tych małych warsztatów jak jest problem to szukają odpowiedzi na internecie i you tubie. Dlatego warto najpierw sie spytać co i jak mają ogarnięte .
długie szpilki Jaguar zastosował już w połowie 1969 . Jedyny problem z nimi ze korodują na dole ( przez nie wymieniane płynu chłodzącego ) i na początku się rozciągają za potem pękają . wiele warsztatów nie chce bawić si ez rozkręcaniem i sprawdzaniem szpilek co powoduje ze po ponownym założeniu nowej uszczelki ona nie trzyma.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej