Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

remont silnika 4.2 (2 seria)

<< < (3/3)

michals:
Panowie, temat trochę stanął w miejscu. Byłem u mechanika prosząc go o wykonanie testu szczelności (napompowanie chłodnicy celem sprawdzenia szczelności uszczelki pod głowicą)  niestety każdy zachęca mnie aby odrazu silnik rozbierać. Moje pytanie do Was (min do Markusa) czy znacie warsztaty specjalizujące sie w Jaguarach, mające w nich doświadczenie , które są w stanie podjąć się wykonania diagnostyki tego silnika. Mieszkam w Częstochowie jednak jestem w stanie dojechać w promieniu 200/300 km

dziękuje Michał 608 467 675

jarek-jerryjag:
 Wszystkie warsztaty  robiące  remont silnika powinny sprawdzic  czy jest przeciek gdy silnik jest złożony . Robienie remontu  / spytaj sei czy wymieniają szpilki  podczas remontu  i co robi gdy szpilka sie urwie
 Wiele warsztatów chce zarobic wiec robią wszystko  problem ze  w większości  tych małych warsztatów  jak jest problem to  szukają odpowiedzi na internecie i  you tubie.   Dlatego warto  najpierw sie spytać co i jak mają ogarnięte .
 długie  szpilki  Jaguar zastosował już w połowie 1969 . Jedyny problem z nimi ze korodują na dole ( przez nie wymieniane płynu chłodzącego ) i  na początku się  rozciągają za potem pękają . wiele warsztatów  nie chce bawić si ez rozkręcaniem i sprawdzaniem szpilek  co powoduje ze po ponownym założeniu nowej uszczelki  ona nie trzyma.
 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej