a były s3 na Marelli?
Ja podchodzę do ser 3 V12 jak do xjs . problem ze w USA v12 sedan skończyły się na 1979.
co prawda robiłem ser 3 v12 z 1992 kanadyjski ale 20 lat temu tak ze nie jestem pewny czy nie zastosowano w później ser3 marelli . w xjs od 1989 1/2 już ten system był stosowany .
późniejsze ser miały wiele innych rozwiązań takich jak ABS czy system klimy wzięty z późniejszych XJS.
Wracając do Daimler V12. Nie wiem jaki masz rok produkcji tego auta dwa gdzie był sprzedany pierwszy raz jaki kraj.
Aby dobrze zdiagnozować , trzeba znać auto albo go widzieć . czy posiada O2 sondy itd.
od kiedy masz taki problem z falującymi obrotami czy nie regulowałeś przepustnic.czy sprawdzałeś potencjometr przepustnic. I jesli sa sondy to czy działają .A i jeszcze jedna ważna sprawa czy podciśnienie od silnika do sterownika jest szczelne i działa.