Mam wrazenie że jakoś często wypala mi dpfa.Dawniej miałem nieszczelność w plecionce ,przez co ciśnienie przed DPF mogło być mniejsze.Odkąd plecionka jest nowa,ciśnienie jest prawidłowe , pojawiło się czeste wypalanie filtra.Mam pytanie :dlaczego?Czy jakiś problem na poziomie komutera,czy może leją wtryski.Jak to sprawdzić?Czy możliwe jest aby w trakcie wypalania ,gwałtowne ,silne dodanie gazu mogło spowodowć puszczenie jasnego dymka ?Czy to objaw lania wtryskiwaczy czy bardziej turbiny czy efekt wysokiej temperatury filtra?Wydaje mi się że odpala tak jak dawniej tzn b.dobrze tyle że jest ciepło.A może jazda z dziurawą plecionką spowodowała niewłaściwą diagnozę stanu filtra i brak wypalania mimo że należało mu się.Taraz musi wypalić zaszłe brudy bo je widzi?I jeszcze jedno,czy jest metoda sprawdzenie czy silnik dymi jeśli jest sprawny dpf,i czy można sprawdzić jakość wtryskiwaczy bez demontazu?