Witam, jestem nowy na forum. Sporo szukałem informacji na temat wyżej wymienionego modelu w tej konkretnej wersji silnikowej, niestety mało o nim w internecie.
Ogólnie jestem zielony jeżeli chodzi o Jaguary, nigdy takowego nie miałem. Z podobnych, o ile można to nazwać podobnym samochodem to jeździłem wcześniej BMW M5 E39. (400KM)
Teraz chciałbym kupić takiego Jaga - tylko nie wiem o nim nic. No i tu pojawia się pytanie, a właściwie kilka. Ale zacznę może od paru rzeczy, o których już zdąrzyłem się dowiedzieć:
-cała aluminiowa karoseria (tylna klapa lubi zardzewieć jeżeli było bite i źle zrobione)
-aluminium się utlenia, więc na całej karoserii bywają purchle (tylko do malowania)
-podobno nie ma co liczyć na przebieg niższy niż 200 tys, ale nie wiem czy tyczy się to również R.
-podobno bardzo bezawaryjne auto i w sumie nie wymaga większego wkładu, dopóki coś się nie popsuje i nie trzeba kupić w aso.
-ogólnie w bitych egzemplarzach wychodzi sporo usterek, np. nieszczelność w pneumatyce.
-czujniki parkowania lubią odmówić posłuszeństwa
A teraz kilka pytań - przede wszystkim, czy to co wypisałem wyżej jest prawdą?
Jak to jest z kosztami, nie zjedzą? BMW też tanie nie było, ale podobno Jag droższy.
4.2 kojarzy się z Audi, ale chyba nie ma nic wspólnego z VAGiem?
O spalanie niby nie powinienem pytać, ale zapytam. BMW paliło przy spokojnej jeździe nawet poniżej 10l, jak się przycisnęło to potrafiło 30l i więcej.
Orientacyjnie powinno patrzeć się na cenę - więc czy cena 50 tys PLN to mało, czy dużo? Mowa o 2004r.
No i jakoś ogólnie, jako całokształt - czy jest to auto godne polecenia? Na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie?
Proszę nie pisać tylko że to nie jest samochód dla mnie jeżeli to mój pierwszy Jag, albo że dresiarze z BMW do Jaga się nie nadają bo spotykałem się już takimi opiniami.
Z góry dzięki za wszelką pomoc, na pewno trochę to pomoże.