Jeszcze nie znam dokładnej ceny, bo jego stan mnie jeszcze nie zadowala. Jeżeli chcesz jakieś szczegóły to zapraszam na priw.
Za 15 tys. można kupić bazę do dalszych napraw. Nie ma co się oszukiwać. Ceny XJ40 są na tyle zróżnicowane, że trudno określić kwotę za którą "powinno się" kupować ten model. Rynek w Polsce jest marny. Ceny niskie i idzie to w parze z niskim stanem technicznym. Do tego ofert jest niewiele. Co do nivomatu, to skoro mówi, że nie ma to pewnie tak jest. Żeby to sprawdzić to nie jest trudna rzecz. Po odpaleniu samochód powinien się podnieść i opuścić. Poza tym pod maską powinien być dodatkowy zbiorniczek wyrównawczy lub do pojedynczego 2 rurki wychodzące. Nivomat to bardzo fajna i przydatna rzecz(utrzymuje poziom tyłu po załadowaniu ciężaru), natomiast droga w naprawie. Dlatego większość ludzi robi konwersję na normalne zawieszenie. Taka operacja to około 3 -3,5 tys. zł. W zależności od zestawu i kosztów robocizny. XJ40 jest umiarkowany jeżeli chodzi o koszty napraw w porównaniu do innych modeli Jaguara. Nie oznacza to, że jest tanio. Części używanych jest coraz mniej, a nowe nie oryginalne do tanich nie należą.
Wracając do zdjęć samochodu, który chcesz oglądać to nie wygląda źle. Znasz się na blacharce, to sobie na pewno doskonale poradzisz. XJ40 mają problemy z korozją. Zwróć uwagę na tylną klapę i narożnik tylnej szyby. To punkty newralgiczne.