Posiadam X-type'a 3.0 Sport AWD 2002 w automacie i zarejestrowałem kilka drobnych problemów:
1. Temat już kiedyś był poruszany, ale może coś się zmieniło. Otóż w okolicach 30-40 kmh słychać dosyć głośne gwizdanie. Może nie występuje to zawsze, ale bardzo często. Wygląa to raczej na dostawanie się powietrza i charakterystyczny dźwięk. Brakuje mi jednej zaślepki do spryskiwacza i dodatkowo mam jakiś przedmuch na kolektorze wylotowym ( jak wymieniali zaiweszenie z prozdu to coś obruszali) - obie rzeczy będę robił niebawem. Miał ktoś podobny problem ??
2. Schowek pasażera - zamknąłem kluczykiem i już nie otworzyłem. Dostęp do schowka jest ciężki czy jako osoba, która potrafi trochę podłubać i pokombinować nie powinienem miec z tym problemu.
3. Tłucze coś niemiłosiernie z tyłu z prawej strony z tyłu - czyżby łącznik stabilizatora ?
4. Nawigacja - skąd pobrać aktualne mapy ? I czy w ogóle jeszcze takowe są do kupienia? Wiem, że podobno nie ejst dokładna ale jednak chciałbym ją mieć.
5. Wirtualna zmieniarka CD - czy do tego modelu jest pasująca wirtualka ? Albo może adapter do złącza światłodowego czy coś ? Czytałem trochę o tym, więc zdaję sobie sprawę, że może być problem. Ale jednak wolę pokombinować zanim będę zmuszony do transmittera. A porządne radio 2-DIN z obsługą panela to wydatek kosmiczny
6. W autku mam opony letnie 225/45 R17. Ze starego autka zostały mi 205/50 R17, oba zestawy w dobrym stanie, choć minimalnie lepiej bieżnikowo wyglądają 205/50, no i są młodsze bo mają rok, a te drugie już kilka latek. Warto zmienić na 205/50 ? Jak z komfortem ? Odczuwalnie lepiej niż na 225 ? Różnica w wysokościach opon minimalna bo raptem niecałe 1,5mm ale i węższe, więc bardziej odporne na koleiny. Warto je przerzucić ?
Obecnie przebywam na wdrożeniu u klienta, więc nawet nie mam jak się zająć autem bo stoi w domu, ale piszę za wczasu, żeby się doinformować. Autko na pewno pojedzie niebawem na szarpaki, jednak wyprzedzam trochę myślami ten zabieg. Ale to chyba dobrze prawda ?
PS: Jestem tu nowy - nie krzyczcie