Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

śruba koła pasowego wału Xj6 S1

<< < (2/3) > >>

MPJimmy2:
Dziękuję za fotki i potwierdzenie informacji odnośnie śruby wału. Na fotografii koła od tylnej jego strony wygląda, jakby tłumik drgań się rozwulkanizował. Obejrzyj to sobie dokładnie. Widziałem też na zdjęciach bloku, że włożyłeś w kanał wodny od pompy wody szmatkę. Pamiętaj o niej. Ja składam sobie prawie takie samo auto. Mój też SI 2.8 manual z overdrive'm tylko troszeczkę nowszy . Jakbyś znalazł chwilkę, czy mógłbym uprzejmie prosić o kilka zdjęć pomp paliwa w bagażniku i fabrycznego ułożenia przewodów paliwowych oraz filtr paliwa?. Proszę o to ponieważ jak kupiłem wóz to w bagażniku nic nie było a teraz chciałbym przywrócić stan oryginalny. Z góry dziękuję. Pozdr

GRUMCAJS:
Bez obaw szmatkę na pewno wyciągnę  :D
Nie wiem czy koło pasowe jest rozwulkanizowane .  Zeszło w całości i nie bede go rozklejał , skręce jakie jakie jest .Jak kiedyś wystąpi jego usterka to wtedy wymienie  ;). I tak wystarczająco dużo ciągnie mnie po portfelu kotek  ;D.

Zdjęcie pomp paliwowych mogę dopiero zrobić po skręceniu silnika  ,  bo cały bagażnik zapchany mam .A filtra paliwowego to cykne jutro zdjęcia
pozdrawiam

GRUMCAJS:
Sory że dopiero teraz odpisuje ale  byłem troche zaganiany.

zrobiłem fotki filtra i jego umiejscowienia . Bagażnik w dalszym ciągu mam zawalony .
Pozdrawiam



MPJimmy2:
Bardzo serdecznie dziękuję za zdjęcia. Już widzę, że u mnie jest inaczej. Ja mam nowsze rozwiązanie i u mnie filtr był w bagażniku. Jak kiedyś znajdziesz chwilkę to będę wdzięczny za zdjęcia elementów układu paliwowego w bagażniku. Pozdr MPJimmy

GRUMCAJS:
Nie ma za co  . Na dniach wyjade w końcu z garażu to cykne zdjecia pomp ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej