Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
śruba koła pasowego wału Xj6 S1
MPJimmy2:
Jeśli wolno zapytać to z czym wojowałeś teraz ?. Pozdr
GRUMCAJS:
Sory że dopiero teraz odpisuje ale przeoczyłem posta .
Ogólnie poskręcałem wszystko pod maską do porządku .
Wyczyściłem gaźniki , ustawiłem kąt wyprzedzenia zapłonu ,
Założyłem trochę nowych rzeczy taki jak świece , kable WN , kopułka , palec rozdzielacza, olej , filtry ,
Zrobiłem klakson i trochę kosmetyki .
Teraz wygląda to tak :
W tym sezonie pod maską już nic nie będe robić .
Jutro jak znajdę chwilkę to strzele fotki pomp paliwowych .
a u ciebie jak prace ?
Ja teraz będę walczył z polerką chromów .
pozdrawiam
MPJimmy2:
Ale ślicznie :).
U mnie jeszcze dlaeka droga do szczęścia. W tym roku bardzo zimno miałem w garażu więc prace na jesieni stanęły. Przy moim aucie przez wiele lat nikt nic nie robił więc właściwie gdzie nie zajrzę to coś się znajdzie. Dobre jest to, że ponieważ nikt nic nie robił to "patentów" prawie nie ma. Skoro wspomniałeś o układzie zapłonowym to nie wiem, czy patrzyłeś, ale ja w swoim aparacie zapłonowym znalazłem 2 usterki. Jest tam króciutki przewód elektryczny pomiędzy przyłączem elektrycznym biegnącym do cewki zapłonowej, a stykami przerywacza. Na końcach tego krótkiego przewodu są zaciśnięte konektory oczkowe. U mnie przez lata popękała izolacja przy konektorach i popękał sam przewód. Dobrze, że znalazłem bo przymusowy postój w krzekach murowany :). Poza tym odśrodkowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu też wymagał remontu. Pozostając ciągle przy układzie zapłonowym to znalazłem też sporo korozji wewnątrz rezystora rozruchowego. Naprawa była konieczna. Po naprawie, do izolacji opornika użyłem gliny rzeźbiarskiej w miejsce oryginalnie zastosowanego piasku. Nie wiem, czy u Ciebie też to problem, ale u siebie znalazłem mnóstwo korozji w rurce stalowej od układu chłodzenia biegnącej (powrót cieczy z nagrzewnicy) pod kolektorem dolotowym od pompy wody do tyłu silnika. Z zewnątrz wyglądała dobrze, ale po zdjęciu gumowych węży już nie najlepiej - warto zerknąć. Nie przynudzam więcej i z góry serdecznie dziękuję za zdjęcia pomp. Pozdr
GRUMCAJS:
Dzięki .
Mój co roku był oddawany przez wcześniejszego właściciela do warsztatu na dokładnym przegląd. Tak że ja mam dużo łatwiej :)
Aparat wyciągałem i sprawdzałem dokładnie ja mam wszystko lux . I myślę że zostane przy oryginalnym z przerywaczem .
Rdzy w obiegu nie mam na szczecie . i niech tak zostanie .
Jak masz fotki to pochwal się w galerii twoim jagiem
fotki pomp :
MPJimmy2:
Witam, na razie to moje auto jest rozgrzebane wiec nie za bardzo jest co pokazywac niestety. Jeszcze troche musze popracowac zanim zdjecia auta beda cieszyc. Serdecznie dziekuje za zdjecia elementow w bagazniku. Pozdr
Nawigacja
Idź do wersji pełnej