Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

DPF -regeneracja czy całkowite wycięcie? 2,7 D przebieg: 200tys

<< < (3/5) > >>

rmazurek:
Co do kopcenia  to przypatrz się passatom, mondeo czy innym w okolicach 2004-2005 roku każde konkretne wcisniecie prawego pedału oznacza czarna chmurę za autem.

A Twoja dzisiejsza przygoda zaczęła się od jakiegoś komunikatu odnośnie dpf czy od razu Restricted Performance itp? Może masz słaby akumulator - daje podobne objawy.

pozdrawiam
R.

Heresy666:

  Zaczeło sie w jakis miesiac temu(mrozy) moze dluzej od tego ze wyjechałem z garazu i poszło: Restricted Performance i DSC  not available ,auto wchodziło w tryb awaryjny i jak dodawałeś gazu to kręcił tylko do 2000 tys obrotów i brak ciągu(poruszałem ten temat na forum-zobacz niżej) wiec podpiąłem pod kompa i wyszedł błąd filtra cząsteczek stałych -  254% . Stąd teraz dylemat Regenaracja czy wycinka??Rozumiem ze woltomierz jest w stanie ocenic czy akumulator jest ok?

Yoohas:
Nie da się w Jagu zrobić regeneracji DPF?

Heresy666:

 Da sie zrobic regeneracje jak najbardziej z tym ze mam dylemat: jedna strona uwaza ze nie warto, bo i tak sie zapcha predzej czy pozniej a druga strona jest za wycieciem  bo po co wkladac kase co jakis czas na regeneracje ...no i nie wiem co zdrowsze dla kota?

maron:
Jeśli jeżdizsz tylko trasy to normalnie nie powinien sie zapchać ani prędzej ani później,przy odrobinie ph,może korba co najwyżej wyskoczyć bokiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej