Witaj, ten czujnik jest ma obudowie termostatu. Ma 2 piny.
Ogólnie w masie aut są 2 czujniki temp. płynu. Czujnik jednopinowy jest do wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej. Czujnik dwupinowy jest do informowania ECU jaka jest temperatura silnika (płynu). Jeśli jego parametry zaczynają odbiegać od normy, zaczynają się dziać różne jaja.
Może nie odpalać na ciepło, albo nie odpalać na zimno. Albo może palić za dużo bo pracuje na ssaniu, półssaniu.
Parametrów jego nie znam, trzeba zmierzyć jego rezystancję na zimno i na gorąco.
Parametry chyba znalazłem:
The resistance values at various engine temperatures shown below should be within 10%.
0 degrees C (32F) 5.9 kohms
10 degrees C (50F) 3.7 kohms
30 degrees C (86F) 1.7 kohms
50 degrees C (122F) 840 ohms
70 degrees C (158F) 435 ohms
90 degrees C (194F) 250 ohms
Wieczorem zmierzę parametry mojego.