Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJ40-91 30tyś za 39tyś kielce-scyzoryki

<< < (10/13) > >>

pablo21:
XJ40 to model któremu Jaguar poświęcił dużo uwagi. Testy drogowe na wszystkich kontynentach, we wszystkich warunkach pogodowych i każdym klimacie, pierwszy dla Jaguara system samo-diagnostyki. Co do stylu to "kwadratowatość" Xj40 również nie odbiegała od swoich czasów.
Na mobile znalazłem 1 Insignie i 1 Majestica:
1. http://www.mobile.de/pl/Samochod/Jaguar-Daimler-Double-Six-Insignia-6.0/vhc:car,ms1:12400__insignia/pg:vipcar/206063055.html

2. http://www.mobile.de/pl/Samochod/Jaguar-XJ40-Majestic-Sammlerstück,-sehr/vhc:car,ms1:12400__majestic/pg:vipcar/238736902.html

i niestety nie kosztują 40 tys. zł...
Uważam, że po wprowadzeniu nowej akcyzy handlarze przestaną kupować Jaguary poniżej 2004 r. Biorąc pod uwagę popyt i cenę tych samochodów, przestanie im się to opłacać. W Polsce efekt będzie taki, że te samochody znikną. Jaki to będzie miało wpływ na cenę, to się okaże.

Witek12345:
Najstarsze XJ40 właśnie wchodzą w kategorię nieakcyzowalnych aut kolekcjonerskich, przyszłościowo,jedynej drogi sprowadzenia takiego auta- wielbiciele "nowoczesnych",elektronicznych wyświetlaczy z pierwszych XJ40 będą zachwyceni...
A jeżeli się okaże, że po zmianie przepisów nie będą podlegać akcyzie także auta zabytkowe, to i egzemplarze 25-cio letnie będzie można sprowadzić.

Yoohas:

--- Cytat: Witek12345 w Luty 09, 2017, 09:15:05 am ---XJ40 nigdy nie będzie kosztować fortuny,ale doskonałe egzemplarze za np.8-10tys euro za parę(?) lat nikogo nie będą już dziwić.

--- Koniec cytatu ---

Taki pułap cenowy nie powinien być problemem. Za 10-15 lat w miarę sprawny, kompletny egzemplarz jako baza do odbudowy może kosztować 15k zł.

Chociaż i tak uważam, że xj40 pozostanie w cieniu bardziej klasycznego x300.

PS. Na mobile to się takich aut nie szuka. I zapewniam, że od cen proponowanych już przez telefon można urwać dużo. Jeśli już kupuję coś na mobile.de, to najczęściej ok. 20% poniżej ceny wyświetlanej.

pablo21:
Nie do końca tak wesoło to wygląda. Początkowe egzemplarze Xj40 to korozyjny dramat. Przepisy celne są zgoła odmienne od przepisów konserwatora zabytków. Przepisy akcyzowe za pojazdy zabytkowe traktują samochody 30 - letnie, a nie 25 letnie. Dlatego jak na razie "brak akcyzy" dotyczy samochodów z obszaru wspólnotowego z początku lat produkcji. Niestety.

Demo:
Prawda x300 zawsze bedzie uwazany za najlepszy klasyczny woz z linni xj. Ja o wiele bardziej wole xj40, dla mnie jest to najpiekniejszy model wlasnie przez ta kanciastosc i ogolnie wyglad, szczegolnie tylu. Szukajac pierwszej fury po zdaniu prawka nie znajac sie kompletnie na motoryzacji a przegladac kazda marke od A do Z i kazdy model od A do Z znalazlem xj40 i wiedzialem ze to jest to czego szukalem. Tak zostalo do dzis i chyba pozostanie na zawsze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej