Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJ40-91 30tyś za 39tyś kielce-scyzoryki

<< < (9/13) > >>

Yoohas:
Nie chodzi o przebieg bo ten nie ma znaczenia w takim wieku.

Za 40k zł można trafić Majestica (ohydna linia dachu) albo spokojnie Insignię. Przelot w okolicach 160-180kkm. Radochy więcej, potencjał trzymania wartości bezdyskusyjny.

A to, co wymienił Demo to dla mnie wystarczający powód, by w ogóle nie rozpatrywać tego auta jako czegoś fajnego.

pablo21:
Co do przebiegu to sie nie zgodzę. Niski znacząco wpływa na cenę.
Pokaz mi gdzie moge kupić Insignie lub Majestica za te cenę.

Yoohas:
Co jakiś czas dostaję "cynk". Jak tylko będzie info, na pewno dam znać. Serio.

I jeszcze raz powtarzam - przebieg może sobie wpływać na cenę ale nie w aucie z ligi xj40, którego nikt nie chce. A nawet jeśli wpływa to i tak dla 98% szukających to żaden argument. Bo cena z kosmosu. Więc, jak pisałem, wolę coś fajniejszego z większym przelotem.

Zresztą, za te pieniądze xj40 powinien być bez istotnych wad. Tutaj już pobieżne oględziny wskazują, że jest inaczej.

Demo:
Tez wolalbym kupic cos lepszego z wiekszym przelotem km bo jednak auto odpowiednio serwisowane oraz dbane bedzie bezproblemowe mimo nawet sporego przebiegu a przeciez xj40 posiada niezniszczalny silnik ktory jest w stanie przejezdzic ten 1mln km (ktos kiedys pisal ze jest w stanie przejechac ponad 2mln ale nie pamietam kto). Jedyna bolaczka wtedy jest stan skorzanych foteli ot co.

Najbardziej jestem ciekaw o ile podskocza ceny 40stek przez ta akcyze, poza tym kiedy bedzie uwazany za klasyka pelna geba to ceny znow w jakims mniejszym stopniu wzrosna. Najlepszym porownaniem jest merc. Teoretycznie xj40 juz jest klasykiem jak w124 ale w praktyce nikt go za takiego jeszcze nie uznaje. Kolejna sprawa ze codzien sledze nasze portale co nowego ludzie wystawiaja i jest tak jak pisze pablo czyt. same smietniki i skladaki w cenach przewaznie 10-15k, jesli cos jest bardziej zadbanego to do 20-25k bo nie wliczam handlarzy ktorzy szroty wstawiaja od 20 do 40k przez ten boom na klasyki. W DE xj40 sa o wiele drozsze niz u nas, w ladniejszym stanie trzeba szykowac od 20k w gore.

Bialas za 40k nie jest warty tej ceny, jesli mialby rzeczywiscie oryginalny przebieg to 20-25k max ale w oryginale moim zdaniem...
ale i tak go wykluczaja te wady ktore byly wczesniej wymieniane.
Na Majestica to przewaznie od 80k zaczynaja sie ceny zalezy oczywiscie od stanu ale taniej tej idzie czasem znalezc, rzadko bo rzadko ale jednak.

Ps. wczoraj znalazlem cos takiego, zwroccie uwage na cene hehe http://www.autoscout24.pl/oferty/jaguar-xj-40-sovereign-89-benzyna-szary-304800751

Witek12345:
Trochę szersze,historyczne spojrzenie na XJ40:
To był,jest i zawsze będzie najtańszy,klasyczny jaguar z uwagi na nietrafioną stylistykę,która jednak dziś dobrze opowiada,
jak w osiemdziesiątych latach wyspiarze postrzegali wzorcową limuzynę. W XJ40 widać wyraznie wpływy Rolls Royce,który parę lat wcześniej przeprojektował swoje limuzyny na kanciasty styl.W jaguarze poszli tym samym śladem,poza tym był to ukłon w stronę amerykańskiego klienta.
XJ40 już od dawna szoruje po cenowym dnie i dalej nie może się znacząco podnieść,ale wiecznie tak nie będzie,co ma zgnić,to zgnije,zostaną perełki,a z czasem pojawią się ludzie,którzy docenią styl lat osiemdziesiątych i ceny za perfekcyjne egzemplarze, jeżeli będą takie w ogóle jeszcze oferowane,pójdą w górę. XJ40 nigdy nie będzie kosztować fortuny,ale doskonałe egzemplarze za np.8-10tys euro za parę(?) lat nikogo nie będą już dziwić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej