I tak będzie,Panowie, z większością handlarskich V12, które będziecie oglądać. Ten silnik wymaga przechowywania w suchym garażu i regularnego przepalania. Świece i kable to za mało. Wtryski nie mogą lać,aparat zapłonowy w dobrej kondycji,pod kopułką brak wilgoci, plus świeże paliwo z czyszczonych lub wymienionych zbiorników. I dopiero wtedy można na całe dwanaście startować. Zapewne jak prawie wszystkie te silniki, mechanicznie i ten jest ok,problem jest gdzie indziej.
Zdemontowana klimatyzacja to błogosławieństwo serwisowe,mamy wtedy "łatwy" dostęp do wszystkich dwunastu,a nie dziesięciu świec,na R12 i tak nie pojezdzicie, włożyłem kiedyś w usprawnienie i uszczelnienie tej klimy 4tyś,alternatywą jest przeróbka na R134. Chcecie mieć klimę w S3 za 11tyś? Tu trzeba sięgnąć do kieszeni głębiej.
To nie są auta dla gołowąsów co mają w kieszeni 10,15 czy 20tyś.