Cześć,
Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zakup s-type, stąd kilka pytań, na które nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi, a wyszukiwarka jest lekko do bani :/
Interesuje mnie możliwie najmłodszy i najlepiej wyposażony model. Coś mi się obiło o uszy aktywne/regulowane zawieszenie - czy łatwo się na to nadziać, i czy da się to naprawić w normalnych kosztach?
Silnik, z tego co wiem, 3.0 jest całkiem bezawaryjne i wszyscy polecają, ale 8 sekund do setki mnie nie zniewala. Jak z 4.2?
Jak się spisują 6-biegowe automaty, i od kiedy one są montowane w końcu montowane?
czy da się przełożyć nawigację do wersji bez nawigacji bez większych ingerencji? (stoi fajne 4.2 na "znanym portalu aukcyjnym", ale nie ma nawi)
Duże koszty eksploatacji mnie nie przerażają, jeźdzę alfą
ale czy sa jakieś elementy, które kosztują absurdalnie dużo w razie awarii?
Jak się sprawia nagłośnienie w s-type? Ewentualnie jaki jest setup fabrycznych głosników?