Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

jaguar xj12, 1985

<< < (7/8) > >>

jagmaniac:
ja go ogladalem:

- korozja juz wylazi na drzwiach na zgrzewach
- srodek nieciekawy i smierdzi wilgocia/stechlizna
- tak, to z tylu to sub, i radio jest nieoryg
- tlucze przy ruszaniu, lupniecie - poducha pod skrzynia?
- pod maska pokorodowane te wsporniki poprzeczne
- i co najgorsze: auto wogole sie nie zbiera, jakby nie palilo na kilka garow, mialo niby wymieniane przewody WN i swiece i nic to nie dalo

- odpuscilem

chris1796:
I kolega Jagmaniac opisał.
Dodać trzeba, że ktoś usunął sprężarkę klimatyzacji (takie info od właściciela).
Na chwilę obecną auto chodzi nierówno. Też chciałem podjechać, bo z mego miasta, ale trudno oszacować ilość PLN jaka będzie potrzebna do włożenia.

Witek12345:
I tak będzie,Panowie, z większością handlarskich V12, które będziecie oglądać. Ten silnik wymaga przechowywania w suchym garażu i regularnego przepalania. Świece i kable to za mało. Wtryski nie mogą lać,aparat zapłonowy w dobrej kondycji,pod kopułką brak wilgoci, plus świeże paliwo z czyszczonych lub wymienionych zbiorników. I dopiero wtedy można na całe dwanaście startować. Zapewne jak prawie wszystkie te silniki, mechanicznie i ten jest ok,problem jest gdzie indziej.
Zdemontowana klimatyzacja to błogosławieństwo serwisowe,mamy wtedy "łatwy" dostęp do wszystkich dwunastu,a nie dziesięciu świec,na R12 i tak nie pojezdzicie, włożyłem kiedyś w usprawnienie i uszczelnienie tej  klimy 4tyś,alternatywą jest przeróbka na R134. Chcecie mieć klimę w S3 za 11tyś? Tu trzeba sięgnąć do kieszeni głębiej.
To nie są auta dla gołowąsów co mają w kieszeni 10,15 czy 20tyś.

Yoohas:
Dodam jeszcze, że laikowi może się wydawać, że silnik jest OK a tu psikus. W rzeczywistości tylko 10 cylindrów "pali" :)

Wielokrotnie byłem świadkiem takiej sytuacji.

Podsumowując - lepiej poszukać sobie 4.2   ;D

Witek12345:
Jeżeli nie chodzi chociaż jeden gar,to silnik w zauważalny sposób traci wyważenie,wystarczy też podejść od tyłu, posłuchać,pooglądać pracę wydechów,przyłożyć do nich rękę,od razu wiadomo,który rząd szóstek ma problem,żadna to specjalistyczna,tajemna wiedza,ale oczywiście jak ktoś ujeżdżał całe życie czterocylindrowego tedeika,to może nie zauważyć.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej