Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

jaguar xj12, 1985

<< < (6/8) > >>

Szymon:
Widziałem różne rzeczy więc wszystko jest możliwe. Oczywiście Twoje argumenty są jak najbardziej klarowne i rzeczowe. Są różne samochody i sprzedający. Czasem samochód droższy jest w gorszym stanie od tego tańszego. Tak jak stwierdziłeś Ty i inni, trzeba zweryfikować osobiście. O ile w ogóle dojdzie do oględzin....

Co do tego konkretnego egzemplarza, nie wiedziałem że wisi tak długo do sprzedaży.
 Jestem świadom że auto będzie wymagało wkładu. Wszystko teraz będzie zależało od tego czy jest sens i co tam jest do zrobienia.

Znalazłem namiar na jednego z mechaników w rejonie Bydgoszczy, tutaj na forum. Skontaktowałem się i teoretycznie dałoby się podjechać z nim i sprawdzić kompresję oraz na ogólne oględziny z jego asystą.

Poinformowałem sprzedającego że chciałbym zmierzyć kompresję.

Telefon milczy. No response  ;D

Demo:
Bo sprzedajacy wymaga bys przyjechal i go kupil bez zadawania zbednych pytan :D

Szymon:

--- Cytat: Demo w Listopad 15, 2016, 16:17:49 pm ---Bo sprzedajacy wymaga bys przyjechal i go kupil bez zadawania zbednych pytan :D

--- Koniec cytatu ---

Jak śmiem w ogóle mierzyć mu kompresje  :-hehe

Choina:
Szymon nie cytuj każdej wcześniejszej wypowiedzi - regulamin forum się kłania.

Witek12345:
Ja to się nawet sprzedającemu nie dziwię, auto kosztuje 11tyś,czyli gdzieś w okolicach złomu na części,a potencjalny kupiec chce mierzyć kompresję,a może nawet i szczeliny i grubość lakieru. I pamietam,wiele lat temu, swoją pierwszą V12 w Daimlerze z 91r,kupioną za 2500euro,czyli dziś akurat ok.11tyś, łza się w oku kręci, ale to był inny świat,można było za groszę kupić,nie tak jak dziś,przyzwoity egzemplarz.
I taka uwaga,te silniki z uwagi na problematyczną eksploatacją i ekonomię często mają niewielkie przebiegi,a że silnik jest niewysilony,to i kompresja nie będzie wiele odbiegać od nominalnej,co i tak nie zmienia faktu,że dwanaście,równo grających garów w tym silniku,to cud.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej