Jest jeszcze jedna rzecz, ofiara niestety. Nie wiem czy to prawda, bo słyszałem już różne plotki, ale podobno ofiarą padł Daimler ;(
Odsprzedali go "Hordom Giermańskim" jak zwykł sąsiadów nazywać gen. Sikorski.
Nie ma już JDHT - już nie, zginął kawałek historii. Teraz jest Jaguar Heritage.
Taka jest plotka. Drugą plotką jest za to to, że Daimler ma być większym lepszym Jaguarem. Konkurencją dla Rollsa - czyli wracamy do korzeni. Ma być osobną marką i mają go robić Anglicy.
Daimler ma zdecydowanie coś unikalnego w sobie. I nie myślę tutaj zupełnie o series 123 czy późniejszych tylko o takich klasykach jak db18 ( są 2 w PL na chodzie na pewno! ) czy chociażby Majestic Major
Myślę, że za jakiś czas ludzie zainteresują się tymi ciekawymi samochodami, w mojej ocenie dużo lepiej i dużo ciekawiej budowanymi niż Rolls i Bentley, nie ujmując zresztą Rollsowi czy Bentleyowi nic kompletnie.
Wracając do Jaguara. Historia dowodzi, że najlepsze samochody Jaguar wypuszczał i wypuszcza przy okazji rocznic, wydarzeń, trochę jakby przypadkowo itd. A ostatni przykład. który zaraz przytoczę jest tego dowodem. O ile XKR-S nie rzucił mnie w ogóle na kolana. Ładny, taki trochę przekombinowany.
Ale wersja wolnossąca czyli XK60 (zwany też diamond edition) rozbroił mnie i chce taki samochód mieć kiedyś, bo stylizacyjnie jest po prostu boski.
Proste przestylizowanie, a samochód wygląda lepiej niż najnowszy model. Może po latach marazmu się coś ruszy - czas pokaże. Chwilowo "portfolio" stało się poziomem wyposażenia - zobaczymy co dalej. Ale tak, przyznaje się tęsknie za takimi seriami jak GOLD, INSIGNIA, LE MANS, SILVERSTONE i trochę smutno, że robi to Aston Martin, a nie robi tego Jaguar, w każdym razie nie tak jak kiedyś.
poniżej Diamond Edition lub jak kto woli XK60