miałem się zamknąć i nic już nie pisać, ale jakoś nie mogę - sorry
- nie są zrobione z lepszych materiałów - są cięższe i mają grubsze blachy, ale spróbuj użytkować E-type codziennie, stawiać pod chmurką, grzać w korkach nie myć za bardzo itd. Rdza Cie pożre w tempie zastraszającym. Wykończenie środka - a to już zależy którego. Series 2 - fatalnie, MKII - bardzo fajnie.
no a teraz do Emila
O czym ty chłopie piszesz???? bo ciągle mam wrażenie, że o produktach Pana Ferrari, a nie o produktach Pana Lyonsa. Od samego początku od powstania fabryki chodzi o sprzedaż masową. OD ZAWSZE! I nigdy nie było inaczej. Zawsze chodziło o wyniki sprzedaży i bardzo wiele akcji zostało robione pod te właśnie rzeczy. XJS - cały zrobiony na rynek USA! MkX - bo nie sprzedawał się MKIX w US. 240/340 żeby BIĆ SIĘ CENĄ Z ROVEREM I TRIUMPHEM. Czy my piszemy o tych samych samochodach?? Jaguar miał i ma dawać maksimum za cenę taką jak konkurencja. To jest filozofia Lyonsa, na której zbudował całą firmę i która po dziś dzień jest obecna.
E-type jest najbardziej rozpoznawalny -to cyferki a nie przypuszczenie skonsultowane z kolegom przy browarze. Najbardziej rozpowszechniony, jednoznaczny i niepowtarzalny wizerunek Jaguara. Najwięcej reklam, najwięcej obecności w TV, największa obecność na 2 planie jako symbol luksusu i elegancji. Po dziś dzień.
http://www.youtube.com/watch?v=4VPHVygoca4chociażby... To są dane, a nie gdybanie.
Cena E-type przekracza wartość? wiesz były czasy, kiedy gniły pod płotem jak teraz XJS-y. Więc argument bez sensu. Każdy samochód, zrobiony na tip top kosztuję.
XJ40 - 25 patyków minimum, a przecież można kupić z 300 funtów anglika i przełożyć na lewo - prawda?
No dobra ale skoro napisałeś, że kieeedyś to Jaguar robił samochody z myślą o ludziach a dziś tylko dla kasy. No to podaj przykłady jakieś. Wg mnie jest tak jak było. Stylizacyjnie można dyskutować czy jest ok czy nie. Ale koncepcyjnie - jak najbardziej Jaguar.
p.s. odnośnie szczęścia w Europie. Przestań opowiadać pierdoły. X308 po 1000Ł bo z walniętym silnikiem lub skrzynia. Opowiadasz bajki... XJ40 po 100 funtów mogę kupić więc nie twórz teorii o tym ze nie jest bezwatościowe. E-type też stały pod płotami w cenie złomu tylko im lat przybyło. STAN SIĘ LICZY! O jakim ty szczęściu piszesz w UK. Miałeś chociaż jedną statystykę sprzedaży?? Nie miałeś, tworzysz teorie oparte o fazy księżyca a powinieneś uzbroić się w dane.
PROPORCJONALNIE UK JEST NAJWIĘKSZYM ODBIORCĄ XF-A W EUROPIE!!!!