Autor Wątek: POMOCY XJR 308 WYRZUCA WODĘ Z CHŁODNICY  (Przeczytany 1433 razy)

Offline Michał77

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
POMOCY XJR 308 WYRZUCA WODĘ Z CHŁODNICY
« dnia: Lipiec 29, 2016, 18:57:26 pm »
HEJ
Mam kłopot z moim XJR-em. Po dobrym rozgrzaniu silnika wyrzuca wodę z chłodnicy zbiorniczkiem wyrównawczym. Silnik się gotuje ale wskaźnik temperatury na zegarach jest w połowie skali czyli ok. Wymieniłem termostat i czujnik temperatury wody nic nie pomogło. >:(
pomocy!!!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2016, 08:31:41 am wysłana przez MicGin »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: POMOCY XJR 308 WYRZUCA WODĘ Z CHŁODNICY
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 29, 2016, 22:51:07 pm »
Mam nadzieje, że układ zalany płynem a nie wodą?? Wstępnie wygląda to na pompę wody lub uszczelkę pod głowicą
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline jazabek wacław

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 693
Odp: POMOCY XJR 308 WYRZUCA WODĘ Z CHŁODNICY
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 29, 2016, 23:18:33 pm »
 Pompa wody i kominek termostatu masz aluminiowy czy z plastiku ?
Albert Einstein

Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

Donkihot

  • Gość
Odp: POMOCY XJR 308 WYRZUCA WODĘ Z CHŁODNICY
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2016, 08:27:22 am »
Podleć do jakiegoś warsztatu żeby zrobili test na Co2 w układzie chłodzenia. Obawiam się że to uszczelka pod głowicą, ale test rozwieje wątpliwości.

Offline Michał77

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: POMOCY XJR 308 WYRZUCA WODĘ Z CHŁODNICY
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 30, 2016, 09:07:12 am »
Dzięki Koledzy sprawdzę pompę wody bo problem pojawią się w tedy gdy ostro pojeżdżę. Zrobię prz okazji test co2. Jak uszczelka pod głowicą to wydatki jakiego rzędu?
pozdrawiam

Donkihot

  • Gość
Odp: POMOCY XJR 308 WYRZUCA WODĘ Z CHŁODNICY
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 30, 2016, 09:48:13 am »
Nie wiem, ale duże. Ty masz v8 czyli dwie głowice, dwie uszczelki, dwa planowania, watro przy takiej operacji żeby zawory przejrzeli i wymienili uszczelniacze. Nie wiem jak jest w v8 z rozrządem? uszczelki kolektorów, pokryw zaworów i pewnie coś jeszcze.