Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Układ chłodzenia i temp. pracy silnika

<< < (2/3) > >>

niewaskieauto:
 Ten  żółty to nie jest czasem na wiskozie a ten przed chłodnicą elektryczny

jankes:
Owszem, jest na wiskozie, ale czy nie powinien delikatnie zwiększyć obrotów? Bo elektryczny załącz się gdy jest już za gorąco :)

niewaskieauto:
Ten na wiskozie będzie tak szybko sie obracał jak silnik bo to on go napędza

jankes:
Okej, teraz z innej beczki jak sprawdzić czy wiskoza dobrze pracuje? Co wskazuje na jej zużycie?

Error:
Sprawdź, czy na wyłączonym silniku możesz ręcznie zakręcić wiatrakiem. jeżeli tak, to odpal silnik. Na odpalonym silniku, kiedy jeszcze jest zimny zobacz czy możesz zatrzymać wiatrak, weź kawałek jakiegoś kijka czy coś podobnego, ale delikatnie i ostrożnie, żeby nie uszkodzić wiatraka i sobie krzywdy nie zrobić. Jeżeli możesz, to poczekaj aż się silnik zagrzeje i sprawdź ponownie, czy uda sie zatrzymać wiatrak - oczywiście nie powinno sie to udać. Jeżeli tak jest to działa prawidłowo.  U mnie jest znowu tak, że mogę wiatrakiem zakręcić na zgaszonym silniku ale od razu się załącza po odpaleniu. Przez to troche wiecej pali, bo jeżdze na niedogrzanym silniku przez pewnien czas ale sa ważniesze wydatki i nie ruszam tego na razie.

pozdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej