Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
Układ chłodzenia i temp. pracy silnika
jankes:
Witam, mam pytanie odnośnie temperatury pracy silnika, czy powinna wynosić ona tak jak w współczesnych autach 90 st.C. czy może być ona wyższa? Oraz w zbiorniczku wyrównawczym do którego pola wlewać płyn chłodzący? Bo samochód co naleje to wypluje. Z góry dzięki :)
niewaskieauto:
Tak ok 90 stopni norma a z płynem to nie do lewaj tylko sprawdź do jakiego momentu wypluję tylko go nie ugotuj pilnuj plynu
Potem będziesz się martwił jak będzie coś źle
jankes:
U mnie złapał dziś 115 stopni, wyrzygał 1,5L płynu. Dolałem ale znów wypluł, później nie dolewałem. Póki co temperatura jest lekko ponad 90 stopni, i tak trzyma nie więcej. Pytanko jeszcze odnośnie wentylatora, powinien on załączać wyższe obroty jak zaczyna się grzać? Bo jak złapał 115 stopni to chodził tak jak po odpaleniu, nic nie przyspieszył.
niewaskieauto:
A tam nie ma dwóch bo nie kojarzę
jankes:
Jest ten duży żółty który chodzi od razu po odpaleniu oraz taki mały wentylatorek z przodu samochodu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej