Jaguar X-Type, powoli... Z tego co widzę, piszesz o swoim problemie już chyba 3-ci wątek. Uporządkujmy więc informacje. Jeśli się dobrze orientuję, początkowo miałeś błąd przepustnicy + wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach (2 i 4). Tak? Po wymianie przepustnicy i cewek został błąd tylko na 2 cylindrze. Nie mylę się?
Jeśli historia jest taka jak napisałem, to na Twoim miejscu:
- sprawdziłbym czy nie ma oleju na świecy w tym cylindrze po wyjęciu cewki. Może puszcza Ci uszczelka pod pokrywą i jest przebicie.
- wymieniłbym świecę przynajmniej na tym 2 cylindrze na Denso TT (koszt kilkunastu zł)
- sprawdziłbym stan okablowania i wtyczki, która idzie do cewki na tym felernym cylindrze
- odpiąłbym akumulator na noc, po czym jeździł tylko na benzynie żeby sprawdzić czy problem ustąpi
- gdy powyższe punkty nie pomogą, lub sprawdzi się pomysł z odłączeniem aku, wtedy szukałbym przyczyny w instalacji gazowej. Tak jak pisze niewaskieauto skoro mas LPG od 3 mcy i po montażu pojawił się problem to może być druciarskie wpięcie gazu w czułą elektronikę Kota (wtryski gazu, mapy paliwowe, emulacja/ przelew ciśnienia paliwa itd. - tu temat jest długi i szeroki)