Autor Wątek: S-type R Kalisz...  (Przeczytany 11674 razy)

Offline Artek123

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 821
  • ....był S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
S-type R Kalisz...
« dnia: Czerwiec 02, 2016, 19:51:01 pm »

Panowie chciał bym poznać waszą opinię na temat tego samochodu / ogłoszenia... a może ktoś oglądał już to auto albo coś wie na jego temat...



Link do ogłoszenia:

http://otomoto.pl/oferta/jaguar-s-type-r-ID6ym9NT.html

Jeep Cherokee
BMW 3 GT
Jaguar XJ6 seria III

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2016, 23:01:17 pm »
Wygląda dobrze, było lakierowane, linie klapy bagażnika nie są zgodne, lewe tylne drzwi troszkę za nisko przy błotniku. Z przodu maska inny odcień, z blotnikiem prawym. linie też trochę ciasne. Ogólnie wygląda dobrze. Cenę uważam za zbyt wysoką. Widać że auto wygląda dokładnie tak jak na fotkach, nie jest nawet pożądnie umyty, więc nie bedzie picu na lakier, i skóry. Do negocjacji, i oględzin osobistych. Stan techniczny trzeba dokładnie sprawdzić w takim silnym bolidzie.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Artek123

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 821
  • ....był S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2016, 23:20:05 pm »
Moje podejrzenie wzbudza jeszcze brak halogenów w przednim zderzaku (są zaślepki) i brak plastikowych osłon pod maską na kielichach (wydaje mi się że wszystkie S-ki miały te osłony)...
Jeep Cherokee
BMW 3 GT
Jaguar XJ6 seria III

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 02, 2016, 23:29:34 pm »
Nooo. takich dupereli to jest pełno, kołków tu i tam nie ma, gumek grodzi... ale wygląda że nie był jakoś zmielony. Chociaz to nie wiele mówi. Trzeba dokładnie sprawdzić. Teraz są coraz lepsze auta, nie ma już takich trupów na forum jak jeszcze ze dwa miesiące temu, że włosy wypadały. Był jakoś potłuczony, ale jak mocno to tylko na żywo.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 03, 2016, 15:27:11 pm »
Moje podejrzenie wzbudza jeszcze brak halogenów w przednim zderzaku (są zaślepki) i brak plastikowych osłon pod maską na kielichach (wydaje mi się że wszystkie S-ki miały te osłony)...

Brak halogenów jest OK dla STR. W tym roczniku nawet "zwykłe" wersje miały lift zderzaka i nie miały halogenów tylko kratki. http://www.carautoportal.com/jaguar/jaguar-s-type.php
Osłony na kielichach, to też nie jest standard.
Być może tylną klapę da się poprawić, trzeba by było sprawdzić, czy gumowy odbojnik nie jest za bardzo wykręcony.
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
Był: S-Type 2.7d Sport

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 03, 2016, 21:27:08 pm »
Zdrapcoch, niestety... popatrz dokładnie.

Klapa leży równo w poziomie, pokrywają się linie błotnk-klapa-błotnik gorą. Patrz na szczeline górą zwęża się przy błotniku, nierówno z drugiej jest normalna w miarę, więc wydaje się że można "kopnąć" klapę w bok, i po krzyku, ale nie, bo wtedy dół klapy już się nie pogodzi ze zderzakiem lampami, no i będzię zonk. Więc trzeba wybrać mniejsze zło, i wypośrodkować klapę między błotnikami, albo przesunąć błotnik, a to jest stosunkowo trudne.

Także z całym szacunikiem, kołek tylko podniesie lub opuści płat górny, i rozszerzy szczelinę lampa-klapa, i skosi linię klapa-zderzak

(Mam nadzieję że nie uraziłem znów kogoś, że zwróciłem uwagę, bo tu już strach cokolwiek teraz powiedzieć.)
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 03, 2016, 23:51:47 pm »
Jedrzej nie bój się  wal śmiało przecież wiemy że Ty tak masz w standardzie.
Co do halogenów i plastików na kielichach  to tu powinny być   
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 04, 2016, 10:07:02 am »
Zdrapcoch, niestety... popatrz dokładnie.

Klapa leży równo w poziomie, pokrywają się linie błotnk-klapa-błotnik gorą. Patrz na szczeline górą zwęża się przy błotniku, nierówno z drugiej jest normalna w miarę, więc wydaje się że można "kopnąć" klapę w bok, i po krzyku, ale nie, bo wtedy dół klapy już się nie pogodzi ze zderzakiem lampami, no i będzię zonk. Więc trzeba wybrać mniejsze zło, i wypośrodkować klapę między błotnikami, albo przesunąć błotnik, a to jest stosunkowo trudne.

Także z całym szacunikiem, kołek tylko podniesie lub opuści płat górny, i rozszerzy szczelinę lampa-klapa, i skosi linię klapa-zderzak

(Mam nadzieję że nie uraziłem znów kogoś, że zwróciłem uwagę, bo tu już strach cokolwiek teraz powiedzieć.)

Po pierwsze informuję, że nie obraziłem się pod wpływem Twoich uwag :-)
Po drugie to aż tak się nie przyglądałem. Pamiętam, że u siebie w ten sposób poprawiałem spasowanie klapy.


Jest: XF 2015 2.0t Luxury
Był: S-Type 2.7d Sport

Offline aldek

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Cadillac DeVille 4,9
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 05, 2016, 17:16:47 pm »
A może tego ? http://otomoto.pl/oferta/jaguar-s-type-r-moc-klasa-komfort-ID6yhBsF.html  Od razu mówię : nie jest mój i go nie oglądałem, ale znam właściciela  ;D
Buick Skylark 3,7 V8  1965r.
Cadillac DeVille 4,9 V8 1993r.
Chrysler Windsor 5,9 V8 1955r.

Offline Artek123

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 821
  • ....był S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 05, 2016, 19:04:53 pm »

A może tego ? http://otomoto.pl/oferta/jaguar-s-type-r-moc-klasa-komfort-ID6yhBsF.html  Od razu mówię : nie jest mój i go nie oglądałem, ale znam właściciela  ;D

Odcień drewna na desce rozdzielczej jest inny niż pozostałe tego typu elementy w aucie...  także teraz tylko pytanie... co było powodem wymiany deski ??? bo od tak, nikt takich elementów nie wymienia...
 
Jeep Cherokee
BMW 3 GT
Jaguar XJ6 seria III

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 05, 2016, 21:34:04 pm »
Wystarcy przekuć angola na kontynentalną, i już klory mogą się nie zgadzać RHD na LHD. Powiem szczerze nie oglądałem nawet zdjęć, po przeczytaniu eleboratu i hymnu pochwalnego, zrobiło mi się mdło.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline aldek

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Cadillac DeVille 4,9
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 05, 2016, 21:38:08 pm »
Rzeczywiście odcień jest inny, ale na to pytanie niech odpowie właściciel.
Buick Skylark 3,7 V8  1965r.
Cadillac DeVille 4,9 V8 1993r.
Chrysler Windsor 5,9 V8 1955r.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 05, 2016, 21:40:04 pm »
niech odpowie... a VIN sprawdzić trzeba.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

DelegatPZM

  • Gość
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 07, 2016, 13:09:49 pm »
A może tego ? http://otomoto.pl/oferta/jaguar-s-type-r-moc-klasa-komfort-ID6yhBsF.html  Od razu mówię : nie jest mój i go nie oglądałem, ale znam właściciela  ;D

Byłem go oglądać, to jeszcze chyba marzec był.
Nie sprzedaje go właściciel, tylko dziki komis w formie podwórka zastawionego gratami w różnym stopniu rozkładu. Sprzedaje go dwóch niedomytych indywiduów. Prosiłem przed przyjazdem, żeby nie przygotowywali samochodu na oględziny. Przyjeżdżam - silnik gorący. Sprzedający nic nie potrafili powiedzieć o samochodzie, nie wiedzieli skąd pochodzi, jaką ma przeszłość (głupie wpisanie VIN w google wskazuje, że pochodzi ze słonecznej Italii i że był robiony wałek na cenie, żeby zapłacić niższą akcyzę przy sprowadzaniu; sprawdzałem VIN -- nic sensownego/podejrzanego nie zwraca). Nie wiedzieli nawet, że samochód w schowku ma skitraną starą książkę serwisową prowadzoną do 200x... (nie pamiętam, ale dawno to było). Mimo że sprzedający opowiadali niestworzone historie o przeszłości serwisowej (np. "panie, wymieniona skrzynia biegów była") nie mieli żadnej dokumentacji na poparcie swoich słów (faktura za skrzynię....?). Dodatkowo, sprzedający nie wyrazili zgody na inspekcję samochodu we wskazanym przeze mnie warsztacie (cyt. "nikt tu żadnych listew [progowych] ściągać nie będzie"). Prawe nadkole rzeźbione na blachowkręty i trytytki. Odkleja się znaczek "R" na klapie. Plastiki deski rozdzielczej niechlujnie spasowane z jakimiś dziwnymi nawierconymi otworami. Standardowo popsute elektrozawory klimatyzacji. Gwóźdź (sic!) w daszku przeciwsłonecznym. Instalacja LPG założona niechlujnie, brak plastików na silniku. Generalnie syf w środku, syf pod maską, syf na lakierze bo na podwórku rosną sosny. Jeden komplet kluczy.

Offline Artek123

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 821
  • ....był S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
Odp: S-type R Kalisz...
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 07, 2016, 17:40:21 pm »
To niezły ,,pasztet" z tej czarnej R-ki z linku podanego przez kolegę wyżej...   :-thumpdown
Jeep Cherokee
BMW 3 GT
Jaguar XJ6 seria III