czterdziestki poszybowały w górę, bo zaczyna ich już brakować. Jak jest naprawdę uczciwie zrobiona to cena jest bardzo dobra, jak tylko wypacykowana, to i tak trzeba w nią sporo włożyć. Era dobrych sensownych tanich jaguarów chyba już za nami.
I tu sie z Tobą zgodzę , patrzac na ceny klasykow to juz ta era sie skonczyla
wiec panowie nie wybrzydzac , tylko kupowac , wiedzac ze trzeba bedzie cos dolożyc
ale wiesz co popatrzyłem sobie po zachodzie no to za 5.5 - 6 eur da się coś fajnego kupić jeszcze, w 4.0 itd. itp. Takie samochody były kiedyś za 2-3 ale to już po zawodach. Po za tym obserwuję drastyczną zmianę właścicieli, z ludzi, którzy chcieli mieć jaga ale było ich tylko stać na xj40/x300 na tych którzy chcą mieć xj40/x300/x308 ale stać ich na XF-a spokojnie
więc zamiast mieć xf-a mają dwa, bo im się xf nie podoba i już.
@yoohas ja mam wrażenie, że dokładniej to jest tak. Sport i XJR 93 miały bez chromu, my94 już wszystkie bez chromu.
Mam xjr-a nie ma chromu i sovereign - ma chrom ten sam MY93