Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
Zakup XJ-SC V12 - Proszę o pomoc
PinkTool:
USA to możliwy "dzwon",a poza tym akcyza + Vat+ transport...jakbyś szukał E-Type to USA jest dobre.Jaguara się nie szuka, na jaguara się poluje heheh..ja szukałem w Polsce i Europie
rlido777:
kumam. dzieki za podpowiedz.
Yoohas:
Kurczę, trochę pomieszanie z poplątaniem.
Nikasil był w silnikach V8 do 2000/2001 roku. X308 nie miał silników V6.
Rozrzut jest tak duży, że trudno realnie podpowiedzieć.
XJ-S/XJS to myśl techniczna z lat 70. Brak bezpieczeństwa biernego i czynnego. Marne zabezpieczenia antykorozyjne.
X308 to nowoczesna architektura auta - moduły, programowanie itp. Systemy wspomagające kierowcę i bezpieczeństwo bierne bez porównania z XJS. Niestety też korodują bo ocynk był raczej marnej jakości. Ale na pewno zakres korozji symboliczny w porównaniu z potencjalnymi problemami z XJS.
Ogólnie trudno o ładny egzemplarz x300/x308/x350. Dużo powypadkowych sztuk, słabo zrobionych. Trudno się dziwić, duża moc + RWD robi swoje. Tak samo trudno znaleźć 911 bezwypadkowe ;)
Jeśli ma być starszy Jaguar ale do jazdy codziennej to zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem będzie XJS z końca produkcji z silnikiem AJ16. Kuloodporny silnik, bardzo przyjemna jazda (230-240 KM), spalanie w granicach przyzwoitości. Wyposażenie auta już bogate, poduszka powietrzna, ABS. Tylko, że 40k zł to tak "na styk" ;)
A z sedanów to szukałbym za 40k zł przyzwoitego x300 v12/Double Six albo XJR.
rlido777:
Super. Wielkie dzieki za podp. Właśnie siedzę i przegladam google z jagami.
Ciężki wybór
Jaguar XJ6:
E tam ciężki , jak stary jag , z niezawodnym silnikiem i skrzynią i to na co dzień , to polecam XJ40 z końca produkcji 93/94 . Jeśli będziesz cierpliwie szukał , to i XJ81 z V12 znajdziesz , i to w 40 k wyrobisz się z kompletem nowych opon i ubezpieczeniem ( oczywiście zatankowany do pełna ;D ) . A ocynk w ostatnich rocznikach jest naprawdę dobry , byle nie był za bardzo bity , to pożyje jeszcze te kolejne 20 lat.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej