Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
zakup XF - proszę o radę
Janek:
--- Cytat: mikelo w Listopad 20, 2015, 09:03:12 am ---Jeszcze 2 sprawy:
- jaka jest różnica między zakupem 211 i zawirusowaniem go do 270km a 241km i zawirusowaniem do 270km
- czy jeśli nie podobają mi się wykończenia drewniane w środku to mogę je wymienić (i jak taka wymiana wpływa na spasowanie i jakość)
A co do ogółu to klucz mam taki:
- wolę przed lifta z przebiegiem 60-100 tyś km niż polifta np 180 i nawet powyżej 200 tyś
- wolę przed lifta z silnikiem 3.0 niż polifta 2.2
Przy moim budżecie ok w przedziale 90 do 100k PLN nie znajdę polifta 3.0 240km ....
--- Koniec cytatu ---
Szukaj z niemiec, nawet jak masz zapłacić akzycę to auta są mniej powybijane. Nawet te z przebiegiem 200k były na 95% eksploatowane po autostradach a to idealnie dla diesla. Np. taki
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216134553&scopeId=C&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxPrice=27500&minPowerAsArray=162&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=12400&makeModelVariant1.modelId=24&pageNumber=1
211 to ten sam silnik co 240. Spokojnie można je kręcić pod 300km. Tylko "S"-ka ma powiększone wtryski i da radę ją zrobić pod 330. Tak drewna można spokojnie wymienić.
Nie wolisz przedlifta z przebiegiem do 100k bo to NIEMOŻLIWE by pięcioletni DIESEL miał przebieg 100.000 hahahha :)
Lepiej na papierze 160k km z niemiec aniżeli 60 z Polski. Uwierz mi.
Dlaczego polift? Tu nie chodzi tylko o genialną mordkę ale o 8 biegową skrzynię, lepszy komputer pokładowy, profilowane fotole i lepsze wyciszenie. Wiem co mówię, bo sam jeżdżę przedliftem a matka ma pięknego polifta w sport pakiecie "s".
Pozdrawiam.
mikelo:
Biorę pod uwagę te 3 egzemplarze z Polski:
http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xf-salon-polska-3-0v6-luxury-vat-ID6ydxOR.html
http://olx.pl/oferta/jaguar-xf-rej2011-02-kupiony-wjlrpolskavat23-gwarancja-przedluzeniebezwypadkowy-CID5-IDb9an1.html#ffc594fb06
http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xf-oferta-dealera-poznan-ID6ybEyB.html
Uważasz, że one mogą mieć większy przebieg?
Janek, trochę mnie podkręciłeś tym poliftem - przeszukam rynek. Tylko że ten pułap cenowy to już dla mnie alternatywa w postaci RR Evoque i trochę powyżej mojego limitu więc muszę to przegryźć ...
Driv3rrrr:
Jeśli autko z polski to nie ma co się bać. Moje ma 223 tys km nalstane po Polsce i mechanicznie takie samo jak z niemiec. Nie liczy się skąd ale w jakim stanie
tadeusz.rydzyk:
--- Cytat: mikelo w Listopad 19, 2015, 08:48:11 am ---Witam wszystkich,
Jestem stałym czytelnikiem forum, swego czasu jako drugim autem cieszyłem się XJ X300 4.0.
Teraz chce kupić sobie XF`a.
Po długiej lekturze forum zdecydowałem się na silnik 3.0 211km i później, po zakupie podniesienie mocy.
Na dzisiaj rozmawiam w sprawie 3 takich - roczniki 2010 i 2011.
Znalazłem jednak 2 inne modele- końcówka 2011 i 2012, nowy model silnik 2.2 190km.
Plusem opcji pierwszej (czyli starsze modele) jest dla mnie fakt, że kupie je w polskiej sieci dealerskiej z pewną historią i silnik
Minus opcji drugiej (czyli nowy model) jest dla mnie silnik (nie wiem czy 190km to nie zamało) i fakt, że znalazłem je salonach jaguara we Włoszech i Holandii
Wszystkie auta mają przebiegi w przedziale 60tys km - 95tys km.
Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
--- Koniec cytatu ---
Nie wiem czy mogę Ci coś zasugerować, ale jeśli faktycznie masz budżet w okolicach 100k - kup V8 turbo.
Jakiś czas temu była genialna oferta: http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xf-xf-sv8-416-km-ID6yarnP.html - 2008 rocznik, ale pełne ASO i prawdziwy minimalny przebieg.
Auto jest generalnie trudno dostępne, ale zapewniam Cię, że warto. 211KM w tym aucie naprawdę słabo jedzie...
Dodam jeszcze jedno.
Jak szukasz FV 23%, to być może planujesz nabijanie kosztów na bieżący rok przez leasing operacyjny.
Jeśli tak, to zapomnij o ściąganiu auta zza granicy. Nie ma szans, aby spiąć całą procedurę w tym roku - za mało czasu.
mikelo:
Jakie są koszty eksploatacji V8 turbo?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej