Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
zakup XF - proszę o radę
Driv3rrrr:
Tam nie ma żadnego silnika V8 z turbo tylko kompressor. Koszty eksploatacji jak każde auto z V8. Dodatkowo dochodzi możliwość awarii kompresora ale dość rzadko się to dzieje.
Jedrzej:
V8, najlepsza konfiguracja silnika wszech czasów, nie ma lepszej, i nie będzie, odpowiednie spalanie do osiągów i dynamiki, w porównaniu z masą i wytrzymałością... każda inna konfiguracja na czymś traci.
tadeusz.rydzyk:
--- Cytat: mikelo w Grudzień 01, 2015, 22:36:39 pm ---Jakie są koszty eksploatacji V8 turbo?
--- Koniec cytatu ---
Paliwo: http://www.autocentrum.pl/spalanie/jaguar/xf/i/sedan/silnik-benzynowy-4.2-v8-kompresor-416km-2008-2010/
Generalnie nikt Ci nie powiem ile będzie paliło u Ciebie. Ale musisz się liczyć, że 15l będzie brał spokojnie. W sumie tego auta się nie kupuje, aby jechać 80km/h chowając się za TIRem ;)
Koszty eksploatacji - oleju wchodzi wiadro. Serwis ASO jest drogi. Sprawdź sobie ile kosztuje opona 285 35 R20... :D
Tomek-777:
W mieście mój jaguar xf SV8 pali 18litrów ale na trasie ok 12.
Autko BOMBA:) piękny dźwięk silnika.
tydzien temu opony 285/35r20 zima kupiłem po 610zł brutto nowe Michelin-trzeba szukać a nie brac pierwsze lepsze.
W razie czego zapraszam na test-warszawa ursynów.
Janek:
--- Cytat: Jedrzej w Grudzień 01, 2015, 22:56:42 pm ---V8, najlepsza konfiguracja silnika wszech czasów, nie ma lepszej, i nie będzie, odpowiednie spalanie do osiągów i dynamiki, w porównaniu z masą i wytrzymałością... każda inna konfiguracja na czymś traci.
--- Koniec cytatu ---
Polemizowałbym a jest z czym. Zrobiłem 20k km XK8 (ostatni wypust) (bez turbiny, czysty 4.2 V8) i okej, przy kickdownie miałem dosłownie ciary na rękach (kabrio, tak wiec dźwięk idealnie słyszalny) ale czy jest to warte spalania 20l/100? Tak, bo tyle to pali jak się przyciśnie kota. Na TEMPOMACIE przy 120/130 km/h pali 11-12l. Z czasem zaczyna przeszkadzać...
Byłem strasznym przeciwnikiem diesla ale jednostka 3.0 biturbo zmieniła moje zdanie. 5.2 do setki i średnie spalanie 11l gdzie jeżdżę na prawdę ostro i szybko (na autobahnie cały czas powyżej 220) Tyle jeśli chodzi o ekonomię. XF jest fajnie wyciszony i klekotu diesla nie słychać. Czy słychać te v8? Nie wiem. Pytanie do czego Ci fura i jak dużo km chcesz robić.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej