Ja mam reduktor KME Gold wtryski Keihin 2listwy po 3 sztuki i sterownik Stag 300 ze specjalnie przygotowanym oprogramowaniem. Tak czy inaczej dobry fachowiec najpierw musi przejechać się samochodem (na benzynie) żeby sczytać mapy i czasy wtrysków, potem na ich podstawie tak koryguje mapy i czasy wtrysku gazu żeby Mapy benzynowe i gazowe się idealnie pokryły i na koniec nanosi 10-15% korektę (chodzi o zwiększenie dawki gazu w porównaniu do dawek benzyny) aby zrekompensować różnicę w masie paliwa. to tak w telegraficznym skrócie. Jak chcesz żeby to latało super to trzeba by jeszcze zrobić szczegółową kalibrację na hamowni, ale to już dla fanatyków.
Ludzie którzy zajmują się tym zawodowo, nie zależnie od konfiguracji twojej instalacji na pewno sobie poradzą, a ty nawet nie będziesz czuł kiedy kotek pije mleczko a kiedy śmietankę