Autor Wątek: Drgania w 3.0  (Przeczytany 1672 razy)

kurak22

  • Gość
Drgania w 3.0
« dnia: Wrzesień 04, 2015, 11:48:31 am »
Powróciły drgania na kierownicy w zakresie 105-130.  >:( Obie przednie felgi prostowałem w zeszłym tygodniu. Na wiosnę wymieniałem pół oś. co prawda na używkę z minimalnym luzem w porównaniu do tej co miałem. Od tamtego czasu zrobiłem 15 tyś km, możliwe że już padła? Ewentualnie od czego mogą pochodzić jeszcze te drgania?

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Drgania w 3.0
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 04, 2015, 13:07:12 pm »
Sworzeń wahacza, końcówka lub cały drążek kierowniczy, maglownica
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

kurak22

  • Gość
Odp: Drgania w 3.0
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 04, 2015, 13:46:38 pm »
Dziś auto jedzie na szarpaki, czy którejś z w/w usterek można tam nie zauważyć?

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Drgania w 3.0
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 04, 2015, 15:26:45 pm »
Jak diagnosta z dobrym okiem to wychwyci wszystko
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

kurak22

  • Gość
Odp: Drgania w 3.0
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 05, 2015, 10:38:59 am »
Na szarpakach wyszło że są minimalne luzy na drążkach. Po podniesieniu auta na saniach, diagnosta już nie wyczuł żadnego luzu. Więc są dwa typy, albo znów ta pół oś, ehh trzeba było kłaść nową, albo te końcówki.  ??????