Autor Wątek: skrzypienie  (Przeczytany 6580 razy)

macho

  • Gość
skrzypienie
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 16:58:03 pm »
Który to element. Na moje tak jakby sprężyna. Ale jest mnóstwo tulejek gumowych, gumowo-metalowych ?????? ?????? Ci którzy byli na Otwarciu Sezonu słyszeli to. Strasznie irytujące. Sam smar nie pomaga, pozostaje mi chyba tylko rozkręcanie wszystkiego i sprawdzanie po kolei :-K

maciejlodz

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 02, 2009, 17:25:00 pm »
a mógłbys jakos sprecyzować pytanie? coś skrzypie ale co?

macho

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 02, 2009, 17:29:02 pm »
W zawieszeniu z przodu z lewej strony. Ta śruba się rusza . Nie wiem jak się nazywa ten element

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 02, 2009, 18:06:29 pm »
Śruba czy łącznik stabilizatora?
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

macho

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 02, 2009, 20:38:04 pm »
Aha, czyli nazywa się to łącznik stabilizatora. Jeśli jest "wybity" to podczas bujania śruba będzie się lekko obracać? Jeśli mógłbym jeszcze prosić napisz mi które jeszcze tego typu "gumy" powinienem przy okazji wymienić, tak na wszelki wypadek. Chyba nie jest to bardzo  drogie a po co mam czekać aż rozsypie się coś poważniejszego. Podobne elementy są też chyba w układzie kierowniczym.
 :-thank
Jeśli miałbyś jakieś problemy z drzewami, służę pomocą :-wstyd

szpulek

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 03, 2009, 08:25:09 am »
Tak, to jest lacznik stabilizatora, ale nie powiem Ci czy da sie kupic same tulejki czy tez trzeba kupic caly lacznik.. pzdr

daniel

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 03, 2009, 09:50:18 am »
Ja kupowałem cały łącznik. Drogie to to nie jest.

szpulek

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 03, 2009, 09:51:14 am »
Tak, to nie jest drogie, ale znam mistrzow, ktorzy wymieniaja tylko same tulejki :-nuts
pzdr

macho

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 03, 2009, 16:23:45 pm »
ok kupię cały łącznik ale do niedzieli nie zdążę, więc jak usłyszycie przeraźliwe skrzypienie w Gdańsku znaczy że dotarłem :-wstyd

optre

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 03, 2009, 17:16:41 pm »
spoko, mi tez jeszcze skrzypi   :-wstyd

macho

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 03, 2009, 17:29:18 pm »
Mam nadzieję że to ten łącznik

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 03, 2009, 21:14:49 pm »
ja osobiście dopasowałem od jakiegoś mercedesa tuleje i wcisnąłem je na prasie
Nie obraź się, ale według mnie to druciarstwo. Rozumiem że nie ma dostępu do części, to wtedy się kombinuje, ale koszt 70zł za część OE to dużo. Sorry, 70zł to płace ja, ale ty masz upusty więc zapłacisz 40zł za sztukę.

koszt nowego dobrej jakości to jakies 350 pln sztuka wiec kto sie powinien popukać w głowe  ? 
Za 350zł to kupisz zestaw tulei wahaczy przednich, a nowy łącznik oryginał OEM kosztuje w okolicy 150zł.
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

szpulek

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 04, 2009, 23:00:47 pm »
Nie obraź się, ale według mnie to druciarstwo.

Popieram w 100%. Maniane mozna robic np. w starej astrze lub gdy czesci nie sa dostepne...

pzdr

szpulek

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 04, 2009, 23:04:07 pm »
no ale przeciez nie trzeba kupowac ori, wystarczy zamiennik.. swoja droga przydalby sie test :) pzdr

macho

  • Gość
Odp: skrzypienie
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 12, 2009, 10:49:03 am »
Skrzypienie ustało po zuzyciu 2 puszek smaru i jednej WD40 ?????? :-za
Optre smaruj aż do skutku