Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)

wymiana podsufitki x300

<< < (3/14) > >>

Donkihot:
Ja znalazłem coś takiego


Nie wiem jak to się ma do X300 czy x308 ale powinno być  podobnie.
Bardzo ważne: ta instrukcja dotyczy anglika,  czyli my musimy wykonać procedurę odwrotnie i wyjąć podsufitkę przez prawe przednie drzwi.

JagXKS:
a ja wyjmowałem fotele i tunel środkowy... :-nuts :-nuts :-nuts Brawo za dokładną instrukcję obsługi  :-10points :-10points :-10points

p123:
W zamieszczonym powyżej manualu piszą żeby tunel zdemontować, jeśli tunel to ichniemu Centre console ...
A skoro już o tym mowa to jak wyjąłeś ten tunel. Ja zdemontowałem co się dało zgodnie z EPC a mimo tego nie udało mi się go wyjąć - coś go trzymało w okolicy górnej krawędzi nad otworem po radiu, na wysokości kratek i zegarka ( x308 podkreślam ) i po paru próbach poddałem się i złożyłem całość do kupy.
Piotr

Donkihot:

--- Cytat: p123 w Lipiec 28, 2015, 19:02:21 pm ---W zamieszczonym powyżej manualu piszą żeby tunel zdemontować, jeśli tunel to ichniemu Centre console ...
A skoro już o tym mowa to jak wyjąłeś ten tunel. Ja zdemontowałem co się dało zgodnie z EPC a mimo tego nie udało mi się go wyjąć - coś go trzymało w okolicy górnej krawędzi nad otworem po radiu, na wysokości kratek i zegarka ( x308 podkreślam ) i po paru próbach poddałem się i złożyłem całość do kupy.
Piotr


--- Koniec cytatu ---

Nie wiem jak to jest w X308 ale w moim X300 trzeba wyjąć środkowy nawiew powietrza (właśnie ten nad radiem) tam są dwa wkręty.

JagXKS:
Musisz wyjąć osłonę wybieraka skrzyni biegów. Następnie śruby które są na wybieraku. Kolejno wyciągnąć drewno. Usunąć Radio mocowane na 2 śruby i panel klimy. Wtedy zobaczysz 2 śruby (kolor złoto-srebrny), które trzymają tunel od przodu. Z tyłu śruby są pod schowkiem wewnętrznym, który musisz zdemontować. Łatwiej się wyjmuje jak nie masz foteli przednich..  :-W

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej