Witajcie panowie. Znowu odgrzewam...
Jako że ukręcił się ten pręt który zrobiłem, postanowiłem pochylić się nad tą nieszczęsną regulacją.
I na coś wpadłem!
I właśnie, nie wiem, czy tak jest też u Was, ale u mnie silnik okazał się być nie w osi z tą śrubą.
Tzn, jest w osi równoległej i jest ona przesunięta w górę względem osi śruby o jakieś 2-3mm.
Efektem czego ta linka musi się ukręcać przy wyjściu ze śruby, co innego gdyby rozpiłować tą przelotkę w plastikowym uchwycie silnika, może naprężenia linki rozchodziły by się na większej powierzchni?
No i sztywny pręt turkocze właśnie dlatego, że toto nie jest osiowe.
Nie mniej jednak postanowiłem coś porzeźbić.
Potrzeba przenieść o te 3mm silnik bliżej kolumny:
https://drive.google.com/open?id=0B_w2Wg7AhFq-cGZOSTJjSWozaGcPrzed piłowaniem
https://drive.google.com/open?id=0B_w2Wg7AhFq-eno3R29EVkFuaEUPo spiłowaniu. Tylko że całe mocowanie zrobiło się dużo bardziej wiotkie...
Zebrałem aż tyle materiału:
https://drive.google.com/open?id=0B_w2Wg7AhFq-SHFhZ3p5LVZiSzgPo ściśnięciu tak to wygląda z nowym prętem z nierdzewki:
https://drive.google.com/open?id=0B_w2Wg7AhFq-NkFOZW1KOUpKbjQhttps://drive.google.com/open?id=0B_w2Wg7AhFq-b0ZSMXFMTFUxRXcTeraz pręt jest osiowo w otworze tego uchwytu, a wcześniej nie był...
No to dalej. Składamy toto.
https://drive.google.com/open?id=0B_w2Wg7AhFq-TF9UeUlmSmliRUkTeraz silniczek z całym mocowaniem trzeba dociągnąć do kolumny zipem, żeby się nie chwiał i był osiowy.
No i teraz test w osi. A tak to na filmie działa:
https://drive.google.com/open?id=0B_w2Wg7AhFq-NXdIQ1U3Zl9VZk0Polecam jeszcze usunąć tego czarnego zipa, który mocuje kable silnika. Jakiś czas po poskładaniu zaczęło mi turkotać i okazało się że turkocze nakrętka tej śruby o tego zipa właśnie. Teraz jest ok.
Aha i silnik może się opierać o obudowę śruby, ale nie może być wtedy tego czarnego zipa.
Zobaczymy ile to podziała. A jak padnie to zrobię odpowiedni wałek z przegubami. Jak coś takiego zrobię to się pochwalę.