Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
XF Lift 2012 2.2 D
Roobs:
--- Cytat: Dominik_XF w Czerwiec 05, 2015, 20:57:17 pm ---Zawsze lubiłem BMW, brat jeździł całe życie i ja miałem dwa modele.
Ostatnio w firmie został zatrudniony nowy dyrektor i ma prywatnie bmw 525 d z 2013 roku jejku jak on narzeka na ten samochód to koniec świata.
Ma 50 tyś przebiegu i cały czas coś przy nim robi, ostatnia z największych usterek to turbo mu padło skończyło się na wymianie wydechód dolotów turbiny i jakieś jeszcze pierdoły...
Żeby tego było mało mąż mojej siostry jeździ 740d z 2014 roku przebiegu ma coś koło 15 tyś wymieniali mu już hamulce i przeguby...
sam chodziłem za bmw 5 jak kupowałem XFa ale wolałem coś nowego nie spotykanego na drogach niż w "sprawdzone" BMW...
Wiem, że mogli mieć nie fart itd ale za dużo tych niefartów.
--- Koniec cytatu ---
Ogólnie jakość samochodów mocno spadła. Nieliczni zauważą że spadły też "ceny" aut.
Przy 15 tyś wymiana elementów zawieszenia to nic niespotykanego, zwłaszcza przy naszych drogach. Ja jeszcze śmigam nowym BMW zrobiłem 34 tyś i oprócz oleju nic nie wymieniłem. Nie miałem też problemu z duzymi przebiegami w poprzednich...ale to juz inna epoka samochodowa.
Malfoy:
Zerknijcie na to :
http://allegro.pl/jaguar-xf-lifting-oryginalny-przebieg-9800-km-i5412468251.html
Niby polift a srodek juz nie
rmazurek:
Dosc popularna na zachodzie konwersja. Wydaje mi sie ze w polifcie byly tez owalne koncowki wydechu.
Mozliwe ze mial przod rozbity, a ze cena czesci bardzo podobna z przed i po lifta to ktos zalozyl czesci z polifta z przodu i wymienil tylne lampy.
Polifty nie wystepowaly tez w 204 konnej wersji. No do tego data rejestracji by sie nie zgadzala.
jack74:
przód po
lifcie faktycznie ale zegary przed liftem ciekawe dlaczego?
Dominik_XF:
Pewnie miał dzwonka, lampy maska zderzak błotniki poszły na wymianę reszta została ceny cześci podobne... Tak jak pisał rmazurek
Nawigacja
Idź do wersji pełnej