Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF Lift 2012 2.2 D

<< < (2/3) > >>

Amator ze hey:
"Mała" akcyza to tylko poniżej 2000 cm3. Powyżej juz bez znaczenia czy 2,2 czy 3,0, wiec co za różnica?

Malfoy:
Masz rację , nie wiem jak to się stało ale byłem przekonany iż do 2198 cm3 jest mała ... a tu taki psikus  :'(

akcyza – 3,1 % wartości auta (silniki do 2000 ccm) lub 18,6 % wartości (silniki powyżej 2000 ccm)

Trudno trzeba będzie odprowadzić daninę

Dominik_XF:
Zawsze lubiłem BMW, brat jeździł całe życie i ja miałem dwa modele.
Ostatnio w firmie został zatrudniony nowy dyrektor i ma prywatnie bmw 525 d z 2013 roku jejku jak on narzeka na ten samochód to koniec świata.

Ma 50 tyś przebiegu i cały czas coś przy nim robi, ostatnia z największych usterek to turbo mu padło skończyło się na wymianie wydechód dolotów turbiny i jakieś jeszcze pierdoły...

Żeby tego było mało mąż mojej siostry jeździ 740d z 2014 roku przebiegu ma coś koło 15 tyś wymieniali mu już hamulce i przeguby...

sam chodziłem za bmw 5 jak kupowałem XFa ale wolałem coś nowego nie spotykanego na drogach niż w "sprawdzone" BMW...
Wiem, że mogli mieć nie fart itd ale za dużo tych niefartów.

Driv3rrrr:
Wystarczy wejść na forum BMW i poczytać jakie jajca sie dzieją w F10 albo nowych X5. Już chyba Merol obecnie mniej bubli robi.

Malfoy:
Znalazlem takiego :

http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xf-jaguar-xf-3-0-diesel-bialy-sport-led-vat-23-ID6y5Jlz.html

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej