Jeżeli mówimy o tej samej wersji wyposażenia to możemy mieć też również do czynienia z autami powypadkowymi, które kompletowane są z elementów akurat będących pod ręką... i później wychodzą takie zlepy...
Natomiast w co konkretnie powinna być wyposażona wersja Executive to już niech wypowiedzą się bardziej obeznani w tym temacie koledzy...
Niech kolega poczyta na forum tematów o silnikach, skrzyniach ich wadach / zaletach była cała masa... o rodzajach wersji wyposażenia również... Od siebie mogę dodać tylko tyle, że jeżeli ktoś jeździ raczej spokojnie lub głównie w mieście to 3.0 w 100% wystarczy... przy 3.0 manual czy automat to już indywidualne preferencje... natomiast jeżeli ktoś lubi czasem ,,puścić wodzę fantazji" czy ,,utrzeć nosa" jakiemuś młodemu gniewnemu podróżującemu w którymś z ich ulubionych bolidów... a przy tym posiadając odrobinę głębsze kieszenie to bezapelacyjnie 4.2 V8 i to najlepiej na kompresorze... dźwięk V8 jest niezastąpiony... w przypadku 4.2 jedyna dostępna skrzynia niezależnie od wersji to 6 biegowy automat ZF...