Z linka powyżej (schemat) sprawdzono napięcia na kostce jak pisał
Tomy w tym poście
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,12885.0.html na trzech z nich po włączeniu zapłonu jest 12 V na jednej (pin C) nie ma nic (u mnie były inne kolory kabli w wiązce niż podane na schemacie, ten C u mnie jest czerwono-brązowy).
Dzisiaj rano zrobiłem pewien test, wszedłem w tryb testowy za pomoca kluczyka i przełącznika komputera (w którymś temacie było napisane jak tam sie włazi) i tak po odpaleniu auta mam 14,7 V i nie wiem od czego to zależy ale czasami po 5 a czasami po 3 mint, spada napiecie na 12,7V, następnie gdy mu powłaczam grzanie szyb i foteli potrafi spaść do 11,5V masakra
, po wyłączeniu szyb i foteli potrafi spowrótem wskoczyć na 14,7V i znowu po jakimś czasie 2-3 min spada na te 12,7V Zamówiłem nowy pasek, może on ślizga pod dużym obciązeniem chociaz nie piszczy.
Mam też inny alternator na podmianke, najpierw zmienie pasek, jak nie bedzie różnicy zmienie alternator, jak nie pomoże to
Czy któryś z Was mógłby poświęcić 5-10 min w swoim samochodzie i tyle samo paliwa, żeby sprawdzić jakie ma ładowanie, ale nie po odpaleniu i włączeniu świateł, tylko tak później po tych powiedzmy 10 min na wolnych obrotach i na światłach. Jak ktoś nie ma miernika to najprościej wejść w test menu i tam pieknie pokazuje ładowanie.
Wchodzimy tak: wkładamy kluczyk i przekręcamy na I aż pokaże sie znaczek Jaguar na LCD, jak ktoś nie ma to aż zagra muzyka
wciskamy przycisk na lewym "rogalu" ten od zmiany zakresów na komputerze pokładowym i trzymając wcisniety przekrecamy na II aż zaświeca sie kontrolki i zobaczymy na wyświetlaczu pod prędkościomierzem TEST wtedy go mozemy puscić.
Odpalamy auto nie wracając kluczykiem do tyłu i po odpaleniu klikamy ten sam przycisk aż naszym oczom ukarze sie napis BAT i volty wtedy na bierzaco śledzimy ładowanie. Podobno w niektórych egz przesuwa sie dalej przyciskami A/B i ML/km. Po południu wrzuce filmik jak to u mnie wyglada.