Coś bidny ten chip tuning. W ogóle to te wyniki co wyszły jakieś chore. Jeszcze ilość KM spoko ale moment....albo dłubane już coś było albo zły był ten pomiar stąd wyszło suma sumarum że chip tuning nie prezentuje się za dobrze.
Merole spoko robi się dodatkowo po 40KM i 60-80nm. Volvo D5 to stare 163km i 340nm (z czego każdy prawie ma po 360nm). Robi się z palcem w tyłku na 200KM i 500nm.
Osobiście bym odpuścił dłubanie tutaj już. Jeszcze o IC możesz się pokusić, doda moze z 10km. Reszta to juz zmiana wtrysków, turbo jak pisałeś do tego wiadomo IC. Koszt w granicach...myślę, że lekką ręką ok. 5 tys zł.
Do tego przód napęd i praktycznie nigdy tej mocy do końca nie będziesz mógł użyć. Jedynie powyżej 80km/h będzie różnica bo tak to identycznie o ile nawet nie gorzej będzie przyspieszał bo złap tu trakcję.
W Volvach chłopakom na mokrej nawierzchni, laczki 235, powodują załączanie ASR na 4 biegu, także sam sobie odpowiedz