Autor Wątek: Pompa wysokiego ciśnienia - Diesel 2.0  (Przeczytany 6731 razy)

kurak22

  • Gość
Odp: Pompa wysokiego ciśnienia - Diesel 2.0
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 25, 2015, 23:36:51 pm »
Lej nadal dobre zdrowe paliwko do tego twojego porządnego drogiego x-typa 2.0d w którym o tak rozsypie się pompa
Gdzie mietki i bmw z tego okresu wciągają opał jak leci, i nadal wmawiaj wszystkim ze jest sens lania vervy
U mnie w masterze mondeo4 i x5 wszystko pięknie lata na zwykłej ropce. Gdzie mundek na hamowni 127KM seria125KM. I uwierz bede robił tak dalej bo to twoje p****** nie ma sensu. A tylko sie ktos glupot naczyta
A kopciuch bylo użyte potocznie panie porządny

Offline bartas83

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 61
  • X-Type 2005r 2.0D Daimler 4.0 1999r. Pobiedzisk
Odp: Pompa wysokiego ciśnienia - Diesel 2.0
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 26, 2015, 12:48:43 pm »
witam ja miałem ten sam problem przeszło rok temu pompa sypła opiułkami i wtryski terz przez to dostaly i zaczely lac. zregenerowałem pompe i w tryski, czysczenie układu plus zbiornika kosztowało mnie to 4300zł i do tej pory nim smigam bez zadnego problemu. nie radze kupowac urzywek bo to moga byc tylko wywalone pieniadze w błoto
X-Type 2005r. 2.0D  
Daimler 1999r. 4.0
X-Type 2005r. 3.0 kombi

Offline muttley

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 227
Odp: Pompa wysokiego ciśnienia - Diesel 2.0
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 26, 2015, 15:57:44 pm »
Kurak22 masz racje chłopie. Szukałem właśnie reportażu zrobionego przez TVP nt. "cudownych paliw". Był w nim wywiad z kolesiem, który ma hamownie z silnikami i testuje te paliwa. Mówił, że róznice w spalaniu są w granicach błędu pomiarowego. Z relacji jasno wynikało, że super paliwo jest tylko i wyłącznie korzystne dla rafinerii i oczywiście dla ego kolesi którzy musza się dowartościować kupowaniem "lepszego towaru". Niestety... na yt nie ma tego reportazu ale poszukam jeszcze.

Jest jeszcze głosna sprawa Shell'a i jego ultra cudownego paliwa "fuelsave". Oczywiscie w naszym kraju można wciskać każdą ciemnotę ciemnocie - bez konsekwencji. Natomiast ten sam koncern na Węgrzech dostał karę od rządowego regulatora, który dowiódł, że fuel save nie rózni się niczym od normalnego, wczesniej sprzedawanego paliwa, a sam koncern wprowadza klientów w błąd.

Także tego... oczywisćie lepiej lać droższe bo od dawien dawna wiadomo, że droższe to lepsze... Jakby było mnie stać to lałbym do baku szampana. Za litr płaci się wiecej niz za ON wiec musi być lepszy.

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Pompa wysokiego ciśnienia - Diesel 2.0
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 26, 2015, 20:48:39 pm »
koledzy wyluzujcie to tylko wzmianka o rodzaju paliwa jakie było tankowane do tego auta problem to awaria pompy a paliwo to jak dla mnie znaczenia nie ma, opał też jest dobry, więc nie podniecajcie sie tą vervą 
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Pompa wysokiego ciśnienia - Diesel 2.0
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 29, 2015, 21:46:13 pm »
nie widzę sensu lania super paliw do seryjnych samochodów, zupełnie bez sensu.

Przelej sobie 1000L ON zwykłego i "Premium" przez dwa takie same filtry paliwa, później je rozetnij. Wnioski Ci się nasuną od razu, zważywszy na to iż paliwa premium posiadają mniejszą zawartość (niektóre nawet zerową) biokomponentów. Zawsze mozesz poprosić na stacji paliw o kartę dostawy i jest tam podana ilość biokomponentów. Ja tankuję na BP (z pewnych względów) i inne cechy ma paliwo ON zwykły a inne Ultimate, różnią sie nawet kolorem.

Opał paradoksalnie jest najlepszy ::)

Morderstwem dla pomp są niewiadomego pochodzenia paliwa, tj. odbarwiany (kwasami) olej opałowy. Plaga.