Woda pod nogami kierowcy bierze się przeważnie z zatkanego odpływu wody z kratek podszybia ( po zdjęciu kratek zobaczysz odpływ wody w kształt kaczego dziobu ) . Woda spływa tym kaczym dziobem do komory silnikowej ( na końcu odpływu jest specjalny gumowy zaworek , który uniemożliwia wnikanie zapachów z komory silnikowej do zasysanego powietrza przez wentylatory nawiewu ) . Musisz dokładnie wyczyścić ten odpływ ( o ile jest zapchany ) . Kolejne miejsce którym woda może lecieć na dywanik kierowcy , to nieszczelność pomiędzy szyba a karoserią ( czasami szyba może się odkleić w którymś miejsc i tam podcieka woda , a następnie spływa po dmuchawie ) . Najgorszym scenariuszem może okazać się przegnita karoseria przy uszczelce ( nie obejdzie się bez interwencji blacharza ) . Woda w bagażniku ( jeśli jak piszesz rurka jest drożna ) , może dostawać się również poprzez siłownik który odpowiada za blokowanie klapki wlewu ( chodzi razem z centralnym ) . Ostatnia rzecz , to guma która odpowiada za szczelność pomiędzy wlewem a karoserią ( ta do której jest przymocowana rurka odpływowa ) . Co do skóry , to nie mam pojęcia gdzie w aucie są umieszczone te dane , ale wydaje mi się , że w nr. VIN powinno to być ( ja swój dekodowałem , i miałem w wyposażeniu szara skóra i lakier grafitowy-metalic ) .