Autor Wątek: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.  (Przeczytany 16517 razy)

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 26, 2015, 21:49:56 pm »
Moim zdaniem to się dobrze zastanów z tym LPG. Ja za swoją instalację dałem 5000PLN (sekwencja BRC PLUG & DRIVE) zamontowana przez niby speca znanego na całą okolicę i...
działa wszystko tylko dlatego, że za każdym razem jak auto przechodzi na gaz kasownik wykasowuje błędy komputera.

Ja bym zakładał instalację gazu w fazie płynnej.
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 26, 2015, 22:40:01 pm »
Moim zdaniem to się dobrze zastanów z tym LPG. Ja za swoją instalację dałem 5000PLN (sekwencja BRC PLUG & DRIVE) zamontowana przez niby speca znanego na całą okolicę i...
działa wszystko tylko dlatego, że za każdym razem jak auto przechodzi na gaz kasownik wykasowuje błędy komputera.

Ja bym zakładał instalację gazu w fazie płynnej.

Masz schrzanione i tyle w temacie. Zresztą BRC dla mnie to jest śmietnik nie instalacja. Wiecznie za długie przewody z powodu wielkich listw których nigdzie nie można schować.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 879
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 26, 2015, 23:00:33 pm »
Moim zdaniem to się dobrze zastanów z tym LPG. Ja za swoją instalację dałem 5000PLN (sekwencja BRC PLUG & DRIVE) zamontowana przez niby speca znanego na całą okolicę i...
działa wszystko tylko dlatego, że za każdym razem jak auto przechodzi na gaz kasownik wykasowuje błędy komputera.

Ja bym zakładał instalację gazu w fazie płynnej.

Masz schrzanione i tyle w temacie. Zresztą BRC dla mnie to jest śmietnik nie instalacja. Wiecznie za długie przewody z powodu wielkich listw których nigdzie nie można schować.
To nie wina BRC tylko instalatorów. Ja mam w Jagu BRC i poza ogarniętym błędem ciśnienia nie ma błędów wynikających z pracy na LPG. Dwóch znajomych ma BRC od kilku lat i nikt na nic nie narzeka.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

kurak22

  • Gość
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 27, 2015, 08:06:13 am »
Nie ma sensu się pchać w V gen narazie. Dosłownie 3-4 ludzi umie to w naszym kraju założyć na odpowiednim poziomie. Pompa jak walnie (niby przewidziana na 100 tys km) to regeneracja w granicach 1500zł. Przegląd LPG kosztuje 50-100zł, robiąc to co 10-15 tys km moim zdaniem koszt mały.
Do tego czasu w sekwencji moze poleciec reduktor wtryski i czujnik ciśnienia i wyjdzie Ci to samo.
Mam juz magika, ktory bardzo dobrze mustanga zagazowal, wiec i z jagiem sobie poradzi.
Może i robić nawet ferrari, ale jak nie robił silnika ajv6 nie prowadził bym do niego... Szukaj warsztatu który ma doświadczenie z tym konkretnie silnikiem i ogarneli błędy ciśnienia, bo to będzie cię wkurwiać bardzo jeśli robisz tyle km.
A z brc właśnie zawsze jest cyrk z metrowymi przewodami :D

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 27, 2015, 11:40:27 am »
Nie ma sensu się pchać w V gen narazie. Dosłownie 3-4 ludzi umie to w naszym kraju założyć na odpowiednim poziomie. Pompa jak walnie (niby przewidziana na 100 tys km) to regeneracja w granicach 1500zł. Przegląd LPG kosztuje 50-100zł, robiąc to co 10-15 tys km moim zdaniem koszt mały.
Do tego czasu w sekwencji moze poleciec reduktor wtryski i czujnik ciśnienia i wyjdzie Ci to samo.
Mam juz magika, ktory bardzo dobrze mustanga zagazowal, wiec i z jagiem sobie poradzi.

To niech wyjdzie to samo ale dalej jestem 3 tys zł do przodu jeśli chodzi o cenę wyjściową :). A ja pisałem o regeneracji, którą z tego co wiem robi 2-3 osoby w kraju. Nowa bodaj 2x tyle kosztuje
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 27, 2015, 22:14:44 pm »
Dobry gazownik to martwy gazownik. NIGDY nie widziałem poprawnie założonej instalacji przez tych chędożonych koniarzy, oni nawet mają problemy z dedykowanymi zestawami (jak np. do VW 1.6 101PS). Nie wspominam już o źle włożonych parownikach (problemy z odpowietrzaniem, z brakiem ogrzewania) źle umieszczonych końcówkach wtrysku w kolektorze.

LPi ma jeszcze jedną zaletę nad "zwykłą" sekwencją - otóż podawane paliwo LPG ma o wiele niższą temperaturę, przez co optymalizuje temperaturę mieszanki paliwowej do lepszej wydajności (efekt jakby intercoolera). W AJxxV6 jeszcze by mogła być jedna kwestia, a mianowicie jeśli by doprowadzić LPG pod odpowiednim ciśnieniem do listw wtryskowych (podobnie jak w silnikach z wtryskiem bezpośrednim benzyny)  i odciąć dopływ paliwa (elektrozawór dwukierunkowy), to miałoby szansę bezawaryjnego działania, jakkolwiek to luźna dywagacja, bo jestem zdania, ze tych silników nie należy gazować. jak chcesz gazować, kup sobie VAG 1.6 8V. Jak chcesz jeździć tanio i Jagiem - 2.0D i zrobić na początek porządek z ukl. paliwowym.

AMEN.

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 27, 2015, 22:27:17 pm »
Sorry ale większych bajek nie czytałem
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 01, 2015, 13:25:49 pm »
Ale naczytałem się głupot to mało powiedziane.
Jeśli się nie znamy to LPG jest najgorszym syfem pod puder wedle niektórych.

A ja czytam że AJV6 jest nie do ogarnięcia to padam  :-hehe np. Wspomniany tu mustang ma ten sam system zasilania Pb jak Jag.
A te bajki z doprowadzaniem Lpg w tym silniku to listwy Pb to już HIT i ten "zawór dwukierunkowy" ...   A co w takim razie z sygnałem PWM???
http://lpg-lodz.pl/

KIEDY¦ by³ S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napêdzane LPG ;-) nastêpnie X350 4.2l +LPG oczywi¶cie ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),tera¼niejszo¶æ X358LWB 4,2 LPG.

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 01, 2015, 14:12:00 pm »
No jak co z PWM....przelewik, trochę wiercenia, rzeźbienia i musi działać  :-clap :-hehe. Emulatory są dla cieniasów  :-hehe
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 01, 2015, 14:37:18 pm »
No jak co z PWM....przelewik, trochę wiercenia, rzeźbienia i musi działać  :-clap :-hehe. Emulatory są dla cieniasów  :-he\he

Fakt przelewik lub emulator programowalny i troszku roboty.
Czekałem na odp "połączoną" z elektrozaworem  dwukierunkowym.  :-gwizd
http://lpg-lodz.pl/

KIEDY¦ by³ S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napêdzane LPG ;-) nastêpnie X350 4.2l +LPG oczywi¶cie ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),tera¼niejszo¶æ X358LWB 4,2 LPG.

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 02, 2015, 22:28:39 pm »
Kto jeszcze nie zauważył GŁÓWNEJ ironii ręce do góry.
Jeśli chodzi o korelację z czujnika ciśnienia paliwa i czujnika na listwie wtryskowej to jest to do oszukania, (podobnie jak wirtualny sterownik na CAN'ie, po wypięciu prawidłowego).

Elektrozwór dwukeirunkowy, zawór puszczający ciecz (paliwo) w obieg 1 lub 2 (bistabilny).

Jeszcze raz powtarzam  tanio = diesel i doprowadzenie do porządku na wstępie, szybko = Pb only.

PS. W życiu miałem kilka aut z LPG i z erspektywy czasu to o te kilka za wiele.

Offline Niunia

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 400
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 09, 2015, 17:52:51 pm »
 

........ W AJxxV6 jeszcze by mogła być jedna kwestia, a mianowicie jeśli by doprowadzić LPG pod odpowiednim ciśnieniem do listw wtryskowych (podobnie jak w silnikach z wtryskiem bezpośrednim benzyny)  i odciąć dopływ paliwa (elektrozawór dwukierunkowy), to miałoby szansę bezawaryjnego działania, jakkolwiek to luźna dywagacja, bo jestem zdania, ze tych silników nie należy gazować. jak chcesz gazować, kup sobie VAG 1.6 8V. Jak chcesz jeździć tanio i Jagiem - 2.0D i zrobić na początek porządek z ukl. paliwowym.

AMEN.

Aczkolwiek nie mam zadnego pojecia o listwach wtryskowych i elektrozaworach dwukierunkowych - to uwazam ze argumentacja kolegi e MWu GSM jest absolutnie
przekonywujaca - a szczegolnie koncowa konkluzja:
"Jak chcesz jezdzic tanio i Jagiem - 2.0D i zrobic na poczatek porzadek z ukl. paliwowym."

Sam jezdze od poczatkow swiata na benzynie - Moja nie znosi zapachu ropy i wielkie
ma zastrzezenia do wszystkich instalacji z gazem pod cisnieniem.

Wiec dla swietego spokoju - tylko benzynka. Pb 95. Szczegolnie i.... :-tylko

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 09, 2015, 21:33:03 pm »
Ale głupoty czytam
Musisz zobaczyć jakie auta jeżdżą na lpg i ich właścicieli stać na PB lecz potrafią myśleć.
A jeśli chodzi o bezpieczną eksploatacje to wolę LPG oczywiście jeśli instalacja jest założona zgodnie ze sztuką.

https://www.youtube.com/watch?v=4M5SDFJercc

To jest świadomość poparta dowodami.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDY¦ by³ S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napêdzane LPG ;-) nastêpnie X350 4.2l +LPG oczywi¶cie ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),tera¼niejszo¶æ X358LWB 4,2 LPG.

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 09, 2015, 23:29:48 pm »
Szczerze mówiąc to niunia mnie wkurzyłeś tym tekstem. Napojenie v6 3.oL 4x4 automat benzyną jest trochę kosztowne. A po drugie piszesz trochę głupoty, bo żeby już być całkiem świadomym, dumnym i honorowym tzw. "pełną gębą" posiadaczem Jag-a to należałoby lać benzynę PREMIUM a nie pb95 tak jak zalecasz, bo nawet na korku jak byk jest napisane, aby tankować tylko premium fuel. Po drugie według Twojej "logiki" po co się ograniczać do kilku- kilkunastoletniego Jaguara, przecież powinno Nas wszystkich stać na nówki Bentleye i oczywiście obowiązkowe lanie pod korek PB przy każdym tankowaniu!!!

Według Ciebie powinien być jasny podział na burżujów w potężnych benzyniakach prężących muskuły i płacących bez najmniejszego mikromrugnięcia powieką za ten wizerunek maczo tryskającego testosteronem na CPN-ie i dusigroszów pozbawionych tego przywileju samca ALFA, ale za to oszczędzającego podczas wizyt na stacji tankowania.
Jeżeli śmieszy Cię to, że gość w 3.oL tankuje LPG, bo to nie przystoi i zalecasz nawet zamiast takiej opcji trzymać się DIESLA 2.oD w celu redukcji kosztów, to opowiem Ci zabawna historyjkę...
Jak nazwiesz w takim razie osobnika, który posiada "klekota" 2.o, ale sobie "zmontował" tylny zderzak od benzynowej V6 i wkomponował dodatkową końcówkę wydechu w miejscu, w którym jego auto tego nie potrzebuje??? Aby było śmieszniej to nie zadał sobie nawet trudu, aby jakoś ten wydech połączyć i jedna końcówka jest czarna od sadzy, a druga lśni chromem, bo jest nieużywana. Kto jest większym pozerem??? Jak myślisz???
Lepiej być tzw. "życiowym" człowiekiem niezależnie od sytuacji, czy na siłę snobem w gumofilcach???
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2015, 23:58:30 pm wysłana przez bodi »
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline Niunia

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 400
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 10, 2015, 00:11:34 am »
Kolego Bodi,

Moj wlasny tekst to tylko to co napisalem po slowie AMEN!
Przed AMEN zacytowalem czesc  poprzednio napisanego tekstu kolegi eMWuGSMa
- z ktorym sie zgadzam. Nie zaznaczylem, ze cos cytuje...
W tym co napisalem, nie zrobilem zadnej osobistej aluzji do aspektu finansowego eksploatacji
kociakow.  Czytaj uwaznie - to nie ja unikam ropy i gazu.

Nie wkurzaj sie wiec na niunie - biednego emeryta w chudym kocie. :-tylko