Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

tarcze klocki xf -s 275

<< < (12/17) > >>

zbychuro:
Czy w x260  3.0 s/c 2017  tarcze  przód sa takie same /355/ jak w x 250 ?

wolung:
Po kilku miesiącach z Tarczami TRW i klockami Brembo z tyłu mogę powiedzieć że nie piszczą i nie pylą.
Na przód wezmę taki sam zestaw.

Kupując tarcze wybrałem takie https://www.ebay.co.uk/itm/JAGUAR-XF-X250-2x-Brake-Discs-Pair-Vented-Rear-3-0-3-0D-08-to-15-326mm-Set-TRW/332474596837 czyli 326 mm.

Sprawdziłem kilka rzeczy chciałbym się upewnić czy dobrze kombinuję.

Według tego opisu wychodzi że z przodu tarcze są większe i mają 355mm a grubość 32mm - https://www.ebay.co.uk/itm/JAGUAR-XF-X250-2x-Brake-Discs-Pair-Vented-Front-3-0-3-0D-09-to-15-355mm-Set/232790735110

Wygląda na to że Diesel 3.0 ma z przodu 355mm a 3.0 w benzynie ma 326mm.

Pytanie jeszcze czy przy wymianie tarcz i klocków z przodu trzeba coś dodatkowo robić, w sensie ustawić, programować czy coś?
Z tyłu nie było nic potrzebne i po wymianie wszystko było ok. Nie wiem jak z przodu bo jeszcze nie wymieniałem a wolałbym się przygotować.

Mam fajną ofertę na tarcze Brembo.

Które tarcze lepiej wybrać TRW czy Brembo?

wolung:
Po sprawdzeniu wszystkich możliwości pozostało mi po prostu zmierzyć tarcze z przodu.

We wszystkich możliwych sklepach łącznie z katalogiem TRW były dla tego modelu po numerze rejestracji (UK) 2 rozmiary tarcz do przodu, czyli 355mm i 326mm. Po zmierzeniu wygląda na to że w moim przypadku ma być 326mm.

Z tyłu już mam TRW + klocki Brembo. Teraz mam do wyboru tarcze TRW albo tarcze Brembo. Opinie są różne. Ale przód jest ważniejszy od tyłu i jeszcze przenoszą się drgania na kierownicę dlatego chciałem zapytać czy zostać przy TRW na przodzie czy może jednak zdecydować się na Brembo?

nordyk:
Na przód bierz tarcze trw i klocki brembo

wolung:
 :-super

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej