Po raz kolejny zamieniłem cewki z pod kolektora do przodu czyli pod filtrem powietrza, dodatkowo uszczelniłem kostki podłączone do cewek oraz te ,, o-ringi" albo osłonki gumowe co znajdują się w otworach gdzie się wsadza cewki. Rezultat - POZYTYWNY. Przestał szarpać na tych obrotach i przy tych prędkościach. Raz na 100 km albo więcej szarpnie raz i dalej wszystko jest w porządku. Najważniejsze , że nie szarpie co chwile.
Więc reasumując, żeby chodził gaz elektryka musi być jak najbardziej uszczelniona. Przestroga dla przyszłych posiadaczy X type , którzy chcą założyć gaz. Jak zacznie Wam szarpać na LPG, zacznijcie szukać od fundamentów czyli po przewodach, zaizolujcie, uszczelnijcie wszystko gdzie jest nawet najmniejsza szansa przebicia. Myślę, że u mnie głównym powodem była minimalnie rozerwana ta osłonka gumowa lub o-ring gdzie wsadza się cewkę umiejscowioną pod kolektorem. Nikt by nie przepuszczał, że tam mogą dochodzić jakieś przebicia ponieważ temperatura by nie pozwalała do tego. A jednak myślę , że to był jeden z powodów do szarpania na LPG
Dziękuję bardzo wszystkim którzy udzielali się i chcieli pomóc.
PS. Te szarpanie mogło powodować duże spalanie gazu?.