Autor Wątek: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0  (Przeczytany 14503 razy)

Offline huberts1977

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 267
  • X type 3.0 awd ŁÓDŹ
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 05, 2015, 20:59:52 pm »
Cybera - to jest założona instalacja według ciebie bardzo "czysto" i ktoś tu się bardzo postarał??? Nie bardzo mogę sobie wyobrazić żeby założyć ją gorzej.
Wtryskiwacze jak by się komuś chciało to można je bez problemu było schować pod kolektorem i wtedy wkrętki by były w jednakowych miejscach, pod tym samym kątem i wężyki też by były tej samej długości i krótkie. (kolektor ssący był zdejmowany do wiercenia)
Czy podciśnienie to też wzór? Do reduktora od kolektora ssącego jest 20cm a tu wężyk ma pewnie półtora metra.

Powrotu paliwa pewnie też nie ma bo pewnie nie jest potrzebny.

Może się nie znam bo nie jestem gazownikiem, niech filar12 na to zerknie czy tu jest "czysto"  ;D
Były X-typy, XJ-ty, był XF 2,7d jest XF 3.0 b

cyberda

  • Gość
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 05, 2015, 21:23:04 pm »
Nie chciałbyś widzieć jak mi założyli LPG w DODGE - po pół roku walki wyrwałem wszystko i założyłem sam drugi raz - okazało się że LPG sypało błędami bo Pan instalator zapomniał polutować kabelki które tylko poskręcał jak telefoniczne za komuny. Nie napisałem że ta instalacja jest dobrze założona ale że jest po prostu czysto założona - to czy przewody mają 1 czy 2 metry to sprawa techniki a nie schludności.

Mimo wszystko w ostatnich autach (jeszcze w Polsce) sam sobie zakładałem LPG bo nie ma w tym jakiegoś wielkiego problemu tak samo jak sobie przerabiałem auta z anglików na europejskie. Jak sobie sam powoli i bez pośpiechu zakładałem LPG to potrafiłem bez jakichkolwiek problemów jeździć autem dwa lata i przejechać 100 tys km czego nie udało mi się autami w których LPG zakładały "profesjonalne" zakłady. Tam jest zwykły wyścig z czasem aby w jak najkrótszym czasie założyć jak najwięcej instalacji, a pośpiech to jest najgorsza rzecz jaka może być w warsztacie bo efekty są opłakane. Dlatego większość zakładów nie zdejmuje kolektora tylko wierci na żywioł, a opiłki wychodzą rura wydechowa. Z doświadczenia wiem jedno - jeśli zakład LPG nie wymieniał uszczelki pomiędzy kolektorem, a głowicą to znaczy że kolektor nie był zdejmowany - ta uszczelka jest jednorazowa i powinna być zawsze wymieniana i bardzo często uszkadza się przy demontażu kolektora.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 06, 2015, 19:46:07 pm »
No wypowiadam się montaż jest "czysty" ale jest ale
te silniki potrafią jeździć po nawierceniu w górnej części kolektora (zdjętego!!) wężyki są wtedy krótkie równej długości,ułożone z głową nie tak jak tu no i gdzie są opaski na wężykach od wtrysków aby z czasem nie podciągał lewizny i wtryski hana-baracuda-magic mieszczą się pod kolektor..

Kto w tych czasach męczy się z miedzią Faro jest bardziej "usłuchane".
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Dzager

  • Gość
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 06, 2015, 21:29:45 pm »
Akurat w kwestiach długości itp. się nie wypowiadam bo się po prostu na tym nie znam;) A co do kolektora to gdyby było schowane pod to jego temperatura nie działałby jakoś negatywnie na wtryskiwacze???

cyberda

  • Gość
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 07, 2015, 01:54:32 am »
No wypowiadam się montaż jest "czysty" ale jest ale
te silniki potrafią jeździć po nawierceniu w górnej części kolektora (zdjętego!!) wężyki są wtedy krótkie równej długości,ułożone z głową nie tak jak tu no i gdzie są opaski na wężykach od wtrysków aby z czasem nie podciągał lewizny i wtryski hana-baracuda-magic mieszczą się pod kolektor..

Kto w tych czasach męczy się z miedzią Faro jest bardziej "usłuchane".

Bo prawdopodobnie kolektor nie był zdejmowany dlatego nie zmieściły się pod niego.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 10, 2015, 22:52:39 pm »
Krótko i na temat montaż niepoprawny widać długości wężyków miedzy kolektorem a wtryskiem są różne a MUSZĄ być równe, nawiery mogły być niżej.
Druga sprawa to regulacja i kwestia tzw. przelewu.


http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Dzager

  • Gość
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 14, 2015, 11:27:55 am »
Szczerze to nie za bardzo wiem o czym piszesz prócz długości wężyków, ja jestem tylko klientem a nie montażystom lub specem od LPG. Zresztą instalacja nadal działa i działa bardzo dobrze więc mi to odpowiada. A swoją drogą to czemu długość wężyków jest tak super ważna?

cyberda

  • Gość
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 14, 2015, 20:28:22 pm »
Wyobraź sobie dwa węże ogrodowe - jeden długości 5 metrów, drugi długości 10-ciu metrów. Do obu wlewamy w tym samym czasie po szklance wody - jak myślisz (uwzględniając że są naprężone pod tym samym kątem) z którego pierwsza wyleci woda ?
Tak samo jest z gazem - cewki podają dawkę LPG i gdy węże są różnej długości dawka ta w różnym czasie dociera do wtrysków LPG

kurak22

  • Gość
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 15, 2015, 22:08:15 pm »
nie no, poprostu różnica długości wężyków daje powalone korekty, Jeden cylinder ma dobrze, drugi wydłuża czas wtrysku, aż jestem pełen podziwu że nie wali błędem. Widocznie mieści się w 20%  :-10points  :-gwizd
Albo masz magiczny kasownik błędów.  :-R
Ale spokojnie, 70% aut w PL jest tak zrobione :D Potem jest smutek i cierpienie z powodu kuchenek na lpg  :-thank
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 22:18:21 pm wysłana przez kurak22 »

Dzager

  • Gość
Odp: Montaż LPG Jaguar X-Type 3.0
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 19, 2015, 11:31:50 am »
Hmm, w sumie nie jestem do końća pewny czy one są różnej długości, bo może tylko tak na zdjęciu to wygląda. Jak będę miał czas postaram się je zmierzyć i dam znać czy jest ok;)