Również jestem studentem i posiadam jaga X300 od prawie roku. Zalet auto ma duuużo i za to je kochamy ale... i jak to mawia klasyk po "ale" zaczyna się druga strona medalu. Zalet sobie daruje bo to wiadomo luksus, wygoda, osiągi, dźwięk i te spojrzenia przechodniów... pozytywne i negatywne szczególnie w naszym wieku jak się jedzie z dziewczyną
Spojrzałbym też na to auto z drugiej strony czyli od strony, funkcjonalnej.
Parking- w mieście parkowanie to masakra trzeba uważać na krawężniki i to bardzo (auto nie jest wysokie)
Parkowanie 5m nie jest łatwe ale jest do nauczenia, ale każda pomyłka może zaboleć. Nie mówię tu o pomyłce z naszej winy ale często ciężko się schować żeby jag nie wystawał... i żeby był w odpowiednim miejscu, aby znaczek nie zmienił właściciela....
Zima- dobre opony to podstawa ale to chyba w każdym aucie tyle że to jag... spory silnik z przodu tylny napęd i lekki tył w lecie po deszczu może się okazać że redukcja na zakręcie przy żwawej jeździe zakończy się w rowie a co dopiero w zimie.
Tak jak kolega wyżej pisał, kupić nie problem egzemplarzy od 10tyś nie brakuje... ale trzeba sie z tym liczyć że za dobrze utrzymany egzemplarz trzeba trochę dopłacić szczególnie jak się szuka auta w gazie.
Ja mam 3,2 benz+gaz a gazu używam tylko na trasie po mieście i zanim auto się nie nagrzeje jeżdżę na benzynie. Także z gazem u mnie wychodzi całkiem nieźle udało mi się RAZ zejść do 12l b padało i mi się nie śpieszyło
Benzyna w mieście.. hmmm boli oj boli jak widać że się wskazówka przesuwa "w oczach" szczególnie przy ciężkiej nodze, ale nie oszukujmy się człowiek z lekką nogą nie posiada auta z ponad 3litrowym silnikiem
Części części części... zazwyczaj się cieszyłem że w ogóle są do kupienia
Z odrobiną szczęścia znajdziesz w pobliżu Ciebie całego jaga na części i tam znajdziesz za "flaszke" duużo skarbów. Nie mówię tu o częściach eksploatacyjnych o których pisał kolega wyżej.